  • 11. Data: 2010-06-15 14:21:12
    Temat: Re: Wymeldowanie
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    witek pisze:

    > Jeśli to jest mieszkanie własnościowe babci, to choćby wnuczka się
    > łańcuchami do kaloryfera przykuła mieszkanie nigdy nie będzie jej jesli
    > babcia jej tego nie podaruje lub nie zapisze w testamencie.

    No tak, ale jak sie wprowadzi to juz potem tak latwo mieszkania z
    lokatorami nie sprzedaz lub wynajmniesz ;)

    Dziekuje wszystkim za rady. Sprawa w toku.

    --
    Radek Wrodarczyk

  • 12. Data: 2010-06-22 20:07:42
    Od: RadekNet <w...@g...com>

    On 13 Cze, 22:22, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Jeśli to jest mieszkanie własnościowe babci, to choćby wnuczka się
    > łańcuchami do kaloryfera przykuła mieszkanie nigdy nie będzie jej jesli
    > babcia jej tego nie podaruje lub nie zapisze w testamencie.
    > Czy jest zameldowana, czy nie nie ma znaczenia, przy czym lepiej
    > wymeldowac jeśli nie mieszka.
    > Bo jak wróci i się rozpakuje, to będzie kłopot z jej wymeldowaniem.
    > Niestety jednej rzeczy musicie dopilonować.
    > Nie wpuszczać wnuczki do mieszkania, żeby się nie usadowiła.
    > Czyli wnuczka pod żadnym pozorem nie zostaje na noc.

    A jeszcze jedna kwestia - babci nie ma w domu kilka dni, wnuczka sie
    wlamuje i wnosi swoje rzeczy... co wtedy? W koncu jest zameldowana,
    tyle, ze procedura wymeldowania w trakcie.

    --
    Radek Wrodarczyk

  • 13. Data: 2010-06-22 21:33:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "RadekNet" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    > wlamuje i wnosi swoje rzeczy... co wtedy? W koncu jest zameldowana,
    > tyle, ze procedura wymeldowania w trakcie.

    To się wzywa Policję, bo to przestępstwo - tzw. naruszenie miru domowego.

  • 14. Data: 2010-06-22 22:58:17
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Robert Tomasik napisal:
    > To się wzywa Policję, bo to przestępstwo - tzw. naruszenie miru domowego.

    No i co ta policja zrobi poza, co najwyżej, wylegitymowaniem wnuczki?
    Wnuczka może stwierdzić, że się nie włamywała, bo ona tu mieszka
    a jedynie zgubiła klucze. Słowo przeciw słowu. Żaden policjant
    nie da się w to umoczyć.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 15. Data: 2010-06-23 01:52:24
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-23 00:58, Jacek_P pisze:

> [...]
    > Wnuczka może stwierdzić, że się nie włamywała, bo ona tu mieszka
    > a jedynie zgubiła klucze. Słowo przeciw słowu. Żaden policjant

    Sąsiedzi potwierdzą, że wnuczka mieszkała? To sąsiedzi głównie maja głos.

    --
    animka

  • 16. Data: 2010-06-23 07:00:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Animka pisze:

    > Sąsiedzi potwierdzą, że wnuczka mieszkała? To sąsiedzi głównie maja głos.

    Heh, sąsiedzi. Mityczni sąsiedzi. Pojawiają się w każdym wątku
    dotyczącym zameldowania i miru domowego. Dobrze, że są, bo inaczej nasze
    niezawisłe sądy już w ogóle by nie wiedziały jakie wyroki wydawać ;)

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2010-06-23 16:41:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Wnuczka może stwierdzić, że się nie włamywała, bo ona tu mieszka
    > a jedynie zgubiła klucze. Słowo przeciw słowu. Żaden policjant

    I tu się bardzo zdziwisz. By móc się włamać z powodu braku klucza do
    cudzego meiszkania trzeba dysponować tytułem prawnym do pobytu w nim.

  • 18. Data: 2010-06-24 08:41:58
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał w wiadomości

    > I tu się bardzo zdziwisz. By móc się włamać z powodu braku klucza do
    > cudzego meiszkania trzeba dysponować tytułem prawnym do pobytu w nim.

    Zameldowanie (fikcyjne i juz po zgloszeniu jego fikcyjnosci, ale jednak)
    nie jest czasem takim "tytulem prawnym"?

    --
    Radek Wrodarczyk

  • 19. Data: 2010-06-24 08:42:04
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Animka pisze:

    > Sąsiedzi potwierdzą, że wnuczka mieszkała? To sąsiedzi głównie maja głos.

    Jedna sasiadka na pewno, a reszta ... to duzy blok i przy roznicy dwoch
    pokolen (babcia a pozostali sasiedzi) kontakty sa malo zaciesnione, ale
    mysle, ze rowniez widzieli kto mieszka w mieszkaniu.

    --
    Radek Wrodarczyk

  • 20. Data: 2010-06-24 09:01:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    RadekNet pisze:

    > Zameldowanie (fikcyjne i juz po zgloszeniu jego fikcyjnosci, ale jednak)
    > nie jest czasem takim "tytulem prawnym"?

    Rany, ile można...

    NIE! NIE JEST!

    Nawet w ustawie wyraźnie zapisali, żeby się ludzie żyjący w latach
    Bieruta nie czepiali, że meldunek służy _wyłącznie_ ewidencji ludności.