  • 1. Data: 2006-11-30 13:14:29
    Temat: Opinia z pracy - POMOCY
    Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l>

    Witam,
    pracuję sobie na 1/2 etatu.
    Znalazłem inna pracę, po południu, ale potrzebna
    jest mi opinia z miejsca pracy.
    Jednakze dyrekcja stwierdziła
    że nie wyda mi opinii, bo nie ma takiego obowiązku.
    Jedyne co mogę uzyskać to potwierdzenie zatrudnienia w kadrach,
    co oczywiście mi na nic.

    Czy jest jakieś prawo albo cokolwiek na co mogę się powołać
    aby jednak tą opinię otrzymać?

    Pomóżcie, bo sprawa jest pilna...

    pozdrawiam
    Mariusz

    -------------------------
    //(\ /)\\ Klapuch
    (/: ' ' :\) gg: 3736633
    ^.---.^
    : '._.' : "Wypowiedzieli wojnę biedzie i bieda wygrała."

  • 2. Data: 2006-11-30 13:41:09
    Temat: Re: Opinia z pracy - POMOCY
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Klapuch :-) porozsypywal nastepujace haczki:
    Tylko dobra wola pracodawcy
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-11-30 13:47:36
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Jednakze dyrekcja stwierdziła
    > że nie wyda mi opinii, bo nie ma takiego obowiązku.

    No i ma racje ... :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 4. Data: 2006-11-30 15:06:15
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości

    > No i ma racje ... :)

    to tak jak komentarz na allegro, dobrowolny :) a się nie dopominaj bo nega dostaniesz
    :)

  • 5. Data: 2006-11-30 15:18:08
    Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l>

    Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "blur"
    <b...@p...onet.pl> grzmiąc na głowami przerażonych istot przekazał
    ku Ziemi tę wiadomość:

    To powiedzcie co mam zrobić.
    Nie dostanę pracy jeśli nie będę miał opinii.
    Jest ona wymagana i jest to opisane w Rozporządzeniu Ministra
    Sprawiedliwości
    Wystawienie opinii jest dobrowolne i dyrekcja mi jej nie wystawi,
    czyli dzięki niej nie dostanę tej pracy.

    A jak z tego wybrnąć?

    pozdrawiam
    Mariusz

    -------------------------
    //(\ /)\\ Klapuch
    (/: ' ' :\) gg: 3736633
    ^.---.^
    : '._.' : "Wypowiedzieli wojnę biedzie i bieda wygrała."

  • 6. Data: 2006-11-30 15:43:21
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> napisał

    > Nie dostanę pracy jeśli nie będę miał opinii.
    > Jest ona wymagana i jest to opisane w Rozporządzeniu Ministra
    > Sprawiedliwości

    Nie pierwszy i nie ostatni durny przepis.

    > Wystawienie opinii jest dobrowolne i dyrekcja mi jej nie wystawi,
    > czyli dzięki niej nie dostanę tej pracy.
    >
    > A jak z tego wybrnąć?

    Być może dyrekcji się po prostu nie chce pisac tej bzdury. Zapytaj, może
    jeśli sam to napiszesz to dyrektor machnie podpis?
    A może w zakładzie jest jeszcze inna osoba upoważniona do podpisania tego
    kwitu?

  • 7. Data: 2006-11-30 16:25:42
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 30 Nov 2006 16:18:08 +0100, Klapuch :-) napisał(a):

> [...]
    > Sprawiedliwości
    > Wystawienie opinii jest dobrowolne i dyrekcja mi jej nie wystawi,
    > czyli dzięki niej nie dostanę tej pracy.

    Skoro firma nie chce Ci wystawić opinii to znaczy że Cię nie
    lubią. A więc dla drugiej firmy to informacja żeby Cię nie
    zatrudniać bo nie jesteś lubianym pracownikiem.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 8. Data: 2006-11-30 18:03:13
    Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l>

    Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "Henry (k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> grzmiąc na głowami
    przerażonych istot przekazał ku Ziemi tę wiadomość:

    >Skoro firma nie chce Ci wystawić opinii to znaczy że Cię nie
    >lubią. A więc dla drugiej firmy to informacja żeby Cię nie
    >zatrudniać bo nie jesteś lubianym pracownikiem.

    Albo ktoś mi podkłada świnię i chce się mnie pozbyć,
    mimo tego, że mnie lubią.
    Warto też pomyśleć o takiej wersji.

    pozdrawiam
    Mariusz

    -------------------------
    //(\ /)\\ Klapuch
    (/: ' ' :\) gg: 3736633
    ^.---.^
    : '._.' : "Wypowiedzieli wojnę biedzie i bieda wygrała."

  • 9. Data: 2006-12-02 09:45:12
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYTNIJ_TO_@_WYCINAJ_interia.pl>

    > Albo ktoś mi podkłada świnię i chce się mnie pozbyć,
    > mimo tego, że mnie lubią.
    > Warto też pomyśleć o takiej wersji.

    może też być tak że poprzednia firma obawia się np że zwoniła cię za
    wypowiedzeniem lub porozumieniem stron w "nieprzyjemnej" atmosferze i
    wystawiając po tym fakcie Tobie dobrą opinię włoży Ci do ręki argument do
    walki w sądzie o odszkodowania itp.
    To tak jakby zwolnić pracownika powołując się na przyczyny leżące po jego
    stronie i jednocześnie wypłacać mu premię. W sądzie to bardzo silne
    argumenty świadczące na korzyść pracownika.

    --
    Jackare

  • 10. Data: 2006-12-02 16:14:12
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Henry (k) napisał:

    > Skoro firma nie chce Ci wystawić opinii to znaczy że Cię nie
    > lubią.

    jasne...

    > A więc dla drugiej firmy to informacja żeby Cię nie
    > zatrudniać bo nie jesteś lubianym pracownikiem.

    o dzizas...