    From: "Hubert " <h...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wykup mieszkania a rozwiązanie sejmu...
    Date: Sat, 8 Sep 2007 08:44:11 +0000 (UTC)

    Proszę uspokujcie mnie, a raczej moją mamę.
    Mama wykupuje mieszkanie od spółdzielni od dawna, ech... książkę można by
    napisać. Takie to nasze "kochane" państwo ;(
    Teraz już jakby wykupiła, tzn. wpłaciła te kilka złotych (na szczęście) do
    spółdzielni, ma wyznaczonego notariusza na początek października. Ale po
    rozwiązaniu sejmu boi się, że nie wiem, senat?, albo ktoś cofnie tę ustawę i
    znów będzie jajo...
    Mam jednak nadzieję, że aparat prześladowania naszego państwa nie zdąży ;)

    pozdrawiam
    Hubert