  • Data: 2003-01-07 17:12:11
    Temat: Wykup długu od operatora sieci telefonicznej
    Od: "Misza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Serdecznie

    Na nieszczęscie i z własnej głupoty jestem dłuznikiem Polkomtelu z racji nie
    zapłaconego rachunku telefonicznego.
    Mniej wiecej po roku od terminu, w którym miałem wnieść opłatę dostałem
    zawiadomienie o przejęciu długu przez firmę zajmującą się ich windykacją.
    Owa firma zagroziła ze jeśli nie wywiąże sie z ciążącego na mnie obowiazku
    spłaty wierzytelności wystąpi do sądu o wszczcie postępowania nakazowego
    mająceo na celu jej uiszczenie.

    Stąd też moje pytanie - czy owa firma ma podstawy prawne by przejąć dług i
    wymagać go ode mnie. A jeśli tak to jakie moą być konsekwencję gdy tej
    należności nie uiszczę.

    Za kazdą pomoc dotyczącą frapującego mnie zagadnienia,z góry dziękuję :D

    pozdrawiam
    M.M