  • 31. Data: 2005-10-14 14:43:17
    Temat: Re: Wyjacy autoalarm - w dzien
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:97574$434fbfb1$3eb34ca4$24476@news.chello.pl...

    > Czujniki sa w ten sposob skonstruowane, zeby przy dobrym wyregulowaniu nie
    > reagowac na takie mikrosygnaly, jak latajacy robal. Jezeli sa zle
    > wyregulowane imho wlasciciel powinien odpowiadac za niesprawnosc
    > techniczna pojazdu.

    a jezeli ten robal ma 2 cm i siada na czujnik? jest wiele sposobow wlaczenia
    alarmu.

    P.

  • 32. Data: 2005-10-14 14:57:41
    Od: "Krzysztof Rudnik" <r...@k...net.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dioeaj$ab5$1@inews.gazeta.pl...

    > i ktos za to odpowie?

    > podstawa prawna (konkretnie artykul)

    Wczesniej padlo stwierdzenie:
    > napisalem o alarmie wyjacym w domu sasiada przez 3 doby i stwierdzenie
    > policji ze jezlei nie
    > ma sladow wlamania nic nie moga zrobic bo beda miec klopoty.

    Wyjacy alarm jest wlasnie sladem wlamania. Policja nie moze wykluczyc ze
    wlamywacz
    dostal sie do srodka nie przez drzwi ani okna tylko jakos inaczej.

    Krzysiek Rudnik

  • 33. Data: 2005-10-14 15:07:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wczesniej padlo stwierdzenie:
    >
    > Wyjacy alarm jest wlasnie sladem wlamania. Policja nie moze wykluczyc ze
    > wlamywacz
    > dostal sie do srodka nie przez drzwi ani okna tylko jakos inaczej.

    to stwoerdzenie to bylo moje stwoierdzenie, i wtdy policjant powiezial ze
    nic nie moga zrobic bo nie ma sladow wlamania.
    Trzeba czekac az akumulator wysiadzie.

    P.

  • 34. Data: 2005-10-14 15:07:42
    Od: flondra <s...@f...com>

    Przemek R... wrote:

    > Uzytkownik "gina" <l...@f...com> napisal w wiadomosci

    > jak odlaczysz prad od lodowki w skutek czego lod sie roztopi i zaleje
    > mieszkanie ?
    >
    > P.

    A jak babcia bedzie miala wasy to bedzie dziadkiem.

    Ile lodu jest w domowej lodowce?

  • 35. Data: 2005-10-14 15:08:56
    Od: flondra <s...@f...com>

    Przemek R... wrote:

    > U?ytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > a jezeli ten robal ma 2 cm i siada na czujnik? jest wiele sposobow wlaczenia
    > alarmu.
    >
    > P.

    Kto ma kontrole nad alarmem: robal czy wlasciciel?

  • 36. Data: 2005-10-14 15:12:34
    Od: "Krzysztof Rudnik" <r...@k...net.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:diocso$2vl$1@inews.gazeta.pl...

    > to zabezpieczeni nei wybryk, wybrykiem by bylo gdyby wlasciciel stanal pod
    > twoim oknem, wlaczyl alaram, potrzasnal
    > samochodem a w momencie wlaczenia syreny odszedl.

    > skad wiez ze popsuty? a uruchomic sie mogl z wielu powodow,

    Ale jesli wlacza alarm, mimo ze i tak na niego nie bedzie reagowal to to
    jest wybryk.

    W takiej sytuacji powinno sie zadzwonic po zlodzieji, mowiac im:
    "Tu i tu jest taki wyjacy samochod, ktorym nikt sie nie interesuje.
    Mozecie go zabrac?."

    Krzysiek Rudnik

  • 37. Data: 2005-10-14 15:13:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A jak babcia bedzie miala wasy to bedzie dziadkiem.

    akurat to o czym pisze jest do przewidzenia

    > Ile lodu jest w domowej lodowce?

    wystarczy litr by zniszczyc sasiadowi sufit. Kto wtedy odpowie?

    P.

  • 38. Data: 2005-10-14 15:14:32
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Kto ma kontrole nad alarmem: robal czy wlasciciel?

    ponawiam ptanie jezlei robal ma 2 cm i siada wprost na detektor ruchu,
    co wtedy? (jak ma wyregulowac )

    P.

  • 39. Data: 2005-10-14 15:27:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale jesli wlacza alarm, mimo ze i tak na niego nie bedzie reagowal to to
    > jest wybryk.

    nie jest moze nie slyszec, moze mial potrzebe akurat wyjscia, moze nie moze
    :) moze zlecil do sasiadowi a ten nie moze,
    moze nie ma tego sasiada, jest mnostwo mozliwosci, w cytowanym art istotny
    jest zamar - chec dokuczenia.
    To mniej wiecej traka glupota jak podciagac pod to chec powrotu do ukochanej
    osoby.

    P.

  • 40. Data: 2005-10-14 15:29:39
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 14/10/2005 16:11, Przemek R... wrote :

    > i ktos za to odpowie?

    > podstawa prawna (konkretnie artykul)

    Do otwarcia oczywiście nie ma podstawy prawnej. Jednakże otwarcie w
    takiej sytuacji nie będzie przestępstwem -- ewidentny stan wyższej
    konieczności.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)