  • 51. Data: 2004-12-03 14:22:52
    Temat: Re: Wyjące/szczekające/ujadające psy
    Od: "teleron" <t...@w...pl>

    > Stąd prośba: nie cytuj delikwenta, bo mi go z 'wora' wyciągasz.

    da się zrobić:))
    trudno wszystkich znać na grupie
    czasem człowiek niepotrzebnie się denerwuje

  • 52. Data: 2004-12-03 14:47:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > że masz poważne problemy z główką
    > od kiedy pies jest ważniejszy od człowieka?
    > ale myślę że to się da leczyć medycyna teraz wiele potrafi

    nie bardzo rozumiem. Skad takie porownywanie? Oba sa wazne.
    Uwazasz ze czlowiek mordujacy zwierze nie powinien poniesc konsekwencji?

    P.

  • 53. Data: 2004-12-03 14:49:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przemuś tak już ma... Nie tak dawno się awanturował, że lepiej, żeby
    > kobieta umarła, niż odeszła.

    steiwrdzilem fakt ze mniej boli gdy ukochana umrze niz gdy zdradzi.
    I jak mowilem ankieta zostanie przeprowadzona, wiec zachowaj te durnowate
    odpwoiedzi dla siebie.

    > Zrozum biedne dziecko - dziewczyna go rzuciła

    a tego to sie nigdy nie dowiesz

    i teraz ma problemy
    > psychiczne...

    Pan andrzej lawa

    P.

  • 54. Data: 2004-12-03 14:50:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Hehe, nie przejmuj się nim - to miejscowy troll.
    > Jego i pięć psów nie przeszczeka.

    a Pan k. uwaza ze

    "oskarżyć ich o celowe, psychiczne znęcanie się nad zwierzęciem.

    za to ze w godzinach poiwiedzmy 8.- 15 pies zostaje sam w domu
    i jakiejs starej kurwie sie nie podoba fakt ze szczeka
    to zgodne z prawem?

    P.

  • 55. Data: 2004-12-03 14:50:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Aaaa przepraszam, zabłądziłem. To grupa soc.bezprawie - prawda? Już
    > wychodzę.
    > Żle trafiłem ...

    a Pan uwaza ze

  • 56. Data: 2004-12-03 14:52:01
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > to zrobiolbym wszystko bys w pierdlu wyladowal (zawsze sie cos znajdzie,
    > losowi mozna pomoc).

    "to brzmi jak groźba karalna ;)"

    nie to jest stwoierzenie co bym zrobil gdyby .

    Akurat to co napisal poprzednik to jest namawianie do przestepstwa.
    (skladanie falszywych zeznan)

    P.

  • 57. Data: 2004-12-03 14:52:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > strzelanie do czyjegos psa to poszanowanie zasad W S ?
    > Zastanow sie nad tym co piszesz.

    "Z psami społecznie nie współżyję :)"

    dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz.

    P.

  • 58. Data: 2004-12-03 16:10:43
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    napisał(a)
    w news'ie: news:copug0$8uo$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > za to ze w godzinach poiwiedzmy 8.- 15 pies zostaje sam w domu
    > i jakiejs starej kurwie sie nie podoba fakt ze szczeka

    To, że pies szczeka_wyje nie jest zgodne z prawem.
    To, że komuś to przeszkadza jest jak najbardziej
    zgodne z prawem i nie ważne czy to jest "stara kurwa"
    czy młodzian z problemami z osobowością. (np. Ty) ;-)
    Sam mam sąsiadów (pode mną) których pies (rottweiler)
    wyje od ok. 8 rano do ok. 16.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Z krzaków dochodziły odgłosy odbywanego

  • 59. Data: 2004-12-04 10:59:21
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > czy młodzian z problemami z osobowością. (np. Ty) ;-)
    > Sam mam sąsiadów (pode mną) których pies (rottweiler)

    stwierdzenie "wlasciciel celowo zneca sie psychicznie nad psem" Pana
    zdaniem nie jest
    falszywym zeznaniem?

    P.

  • 60. Data: 2004-12-04 14:02:18
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. wrote:

    > stwierdzenie "wlasciciel celowo zneca sie psychicznie nad psem" Pana
    > zdaniem nie jest
    > falszywym zeznaniem?

    Nie. Skoro wie, że przez pół dnia nie ma go w domu, skoro wie, że pies przez
    ten czas wyje z nudów, tęsknoty, czy czego tam jeszcze, to nie jest celowe
    znęcanie się?

    --
    pozdrawiam
    Justyna