    From: "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wydano zly dowod rejestracyjny
    Date: Mon, 22 Jun 2009 11:21:10 +0200

    Witam,
    W wydziale kominikacji wydano mi zly dowod rejestracyjny do przyczepy
    Nie zwrocilem na to uwagi bo odbieralem jednoczensie dowod od samochodu i od
    przyczepy.
    Dostalem dowod od innej przyczepy, z podobnym numerem rejestracyjnym -
    poprzestawiane cyfry.
    Przyczepe pozyczylem znajomemu, pojechal z nia na urlop, a kobieta z
    wydzialu komunikacji (ktora sie pomylila wydajac zly dokument) wydzwania i
    wmawia mi ze to w moim interesie jest przyniesc i wymienic dowod na
    wlasciwy. Dodaje ze jadac z ta przyczepa, w sytuacji gdy bede mial kontrole
    drogowa, policja moze posoadzic mnie o kradziez.
    Ja nie mam dowodu w domu takze nie moge go isc wymienic, co wiecej nie mam
    na to czasu. Zastanawiam sie jeszcze jak znajomy ma teraz wrocic prawie
    300km z ta przyczepa z nieodpowiednim dowodem rejestracyjnym i kto jest za
    to wszystko prawnie odpowiedzialny, Pani ktora wydala zly dowod czy ja, ze
    taki odebralem.
    Pozdr