  • 1. Data: 2003-06-30 08:35:04
    Temat: Wycofanie pozwu z Sądu Pracy
    Od: o...@o...pl

    Witam,
    Wspólnie z kilkoma współpracownikami złożyliśmy wspólnie wniosek przeciwko
    byłemu pracodawcy o wypłatę zaległych wynagrodzeń. Ponieważ po pierwszej
    rozprawie pracodawca wypłacił mi zaległe wynagrodzenie, chciałbym wycofać
    pozew, do czego zobowiązałem się pisemnie przed pracodawcą. W związku z tym mam
    pytania:
    1. Czy jeśli tylko ja się wycofam, czy nie spowoduje to, że straci ważność nasz
    wsólny wniosek.
    2. Jakie mogą być konsekwencje dla innych współpracowników ?
    3. Jaka jest procedura sądowa wycofania się ze wsólnego pozwu ?

    Z góry dziękuję za pomoc,
    Krzysztof Michalczyk