  • 11. Data: 2012-08-31 07:32:09
    Temat: Re: Wspólnota mieszkaniowa - piloty do garazu.
    Od: spp <s...@o...pl>

    > Niby tak fajnie - własność prywatna, zarządca, którego niby ty opłacasz
    > - a mimo wszystko dalej jak w spółdzielniach :D

    A dlaczego miałoby być inaczej? I to i to wspólnota. :)

    --
    spp

  • 12. Data: 2012-08-31 12:42:44
    Od: Cezar <c...@n...pl>

    > Ale to trzeba się skolektywizować, a w dzisiejszych czasach jak widzę -
    > o to trudno.

    Bedziesz cienko pierdzial jak cos na prawde ukradna i okaze sie ze brame
    otworzono z tego jednego pilota.

    c.

  • 13. Data: 2012-08-31 13:25:23
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Thursday, 30 August 2012 22:04:49 UTC+2, Rafał SP Gil wrote:

> [...]
    >
    > skolektywizować się z sąsiadami, o ile z nimi potrafisz żyć w
    >
    > pokoju. Nas zarządca chciał kosić po 130 za pilota. Wzięliśmy w
    >
    > paru sąsiadów pilota na spółę ... Na spółę z sąsiadami wzięliśmy
    >
    > centralkę, w centralkę wrzuciliśmy tego pilota od zarządcy i
    >
    > rozdaliśmy sobie piloty do centralki. Zasada jest taka - mamy
    >
    > piloty kupowane w sklepie po 15 PLN za sztukę. Jak naciskam
    >
    > przycisk, nasza centralka "wzbudza" pilota od zarządcy i otwiera
    >
    > bramę. Dzięki temu mam piloty: w aucie służbowym, prywatnym, w
    >
    > motorze, w mieszkaniu 3, przy kluczach ... 10 pilotów mam w

    To masz po prostu oszusta a nie administratora. Jak nam chciał podobne numery robić,
    to szybciutko się z nim pożegnaliśmy. Sądami straszył ale jakoś pozwu nie złożył :)

    No i nie wydaje mi się aby rolą administratora było przekonstruowywanie pilotów do
    bramy.

    AdamK

  • 14. Data: 2012-08-31 15:43:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 sierpnia 2012 21:34:06 UTC+2 użytkownik BUNIEK napisał:
> [...]
    >
    > Dodam ze piloty są odpłatne i gotowy jestem zapłacić za dodatkowego pilota.

    A pytałes zarząd o powody przydzielenia tylko 2 pilotów na lokal?

  • 15. Data: 2012-09-01 04:30:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-31 12:42, Cezar pisze:

    > Bedziesz cienko pierdzial jak cos na prawde ukradna i okaze sie
    > ze brame otworzono z tego jednego pilota.

    Pierdolisz.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 16. Data: 2012-09-02 12:56:23
    Od: "ceownik" <c...@w...pl>

    Skopiuj sobie piloty, to żaden problem. Na allegro za kilka dych są gotowe
    piloty kopiujące piloty popularnych firm np. FAAC, NICE itp.

  • 17. Data: 2012-09-02 21:00:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    BUNIEK wrote:

    > Jest to garaż wspólny pod budynkiem.
    > Swoja decyzje tłumacza tym iż został skradziony samochód oraz
    > wyposażenie samochodów i chcą uszczelnić system.

    jak chcą uszczelnić to powinni wprowadzić piloty z indywidualnymi kodami lub
    karty RF czy pastylki i system który rejestruje którym pilotem (czy innym)
    zlecono otwarcie bramy w danym momencie.

    przy okazji można by blokować skradzione zagubione sterowniki.

    a tak...

    dupa. Komuś ukradną pilota i wszystko do wymiany kolejny raz?

  • 18. Data: 2012-09-02 21:08:45
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >Skopiuj sobie piloty, to żaden problem. Na allegro za kilka dych są gotowe
    >piloty kopiujące piloty popularnych firm np. FAAC, NICE itp.

    Obawiam się ze teraz będą ze zmiennym kodem, a to już nie takie proste.

    Buniek

  • 19. Data: 2012-09-02 23:00:08
    Od: "ceownik" <c...@w...pl>

    A własnie takie proste. Te ze zmiennymi kodami tez się da kopiować i można
    za kilka dych kupić piloty które je skopiują.

  • 20. Data: 2012-09-03 08:33:24
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Sunday, 2 September 2012 23:00:06 UTC+2, ceownik wrote:
    > A własnie takie proste. Te ze zmiennymi kodami tez się da kopiować i można
    >
    > za kilka dych kupić piloty które je skopiują.

    To trzeba kupić piloty z autoryzacją challenge-response ;)

    AdamK