  • 11. Data: 2007-02-10 17:09:49
    Temat: Re: Wspolnota mieszkaniowa - naganna lokatorka
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > "Oczywiście" jeżeli nie płacisz za tą osobę to pokazałeś w całej
    > rozciągłości kim jesteś.

    To Ty zacznik płacić za tą rodzinkę. Wszystkie strony będą zadowolone :-)

    K.

  • 12. Data: 2007-02-10 18:21:55
    Od: "Andrzej" <e...@o...pl>

    A czy moglbys pokrotce przedstawic procedurke w jaki sposob taki pozew
    sie zalatwia. Tak z ciekawosci pytam.
    A tak pozatym to WIELKIE DZIEKI za odpowiedz.
    ---

    U nas było dokładnie to samo: wielu dłużników, niepłacących nawet 3 lata za
    opłaty eksploatacyjne czy remontówkę. Pierwszy krok - ostrzeżenie pisemne
    dot. spłaty ewentualnie rozłożenia zaległości na raty. Straszaki:

    1) Ustawa o udostępnianiu informacji gospodarczych - art. 7.1 (wpisanie do
    "ogólnopolskiego rejestru dłużników", co uniemożliwi wzięcie jakiegokolwiek
    krfedytu czy pożyczki)
    2) Dochodzenie należności w sądzie.
    3) Koszty sądowe będą dodatkowym obciążeniem.

    Formalnościami nie zajmował się nikt ze wspólnoty, ale zarządca budynku
    działający w jego imieniu. I to skutecznie. Ostatni ściągnięty dług to
    13000 PLN. Gość nie płacił od 33 miesięcy, a mieszkanie wynajmował.
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2007-02-14 10:52:31
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Nie ma.
    JaC

    > Mam jeszcze jedno pytanie, czy jest mozliwosc odciecia jej (zgodnie z
    prawem) wody, badz ogrzewania (ogrzewanie jest z sieci miejskiej).

    It has removed 3076 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 14. Data: 2007-02-14 10:56:53
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Myslę, że kolejność może być co najwyżej odwrotna.
    Nie wyobrażam sobie, aby do rejestru była wpisana osoba tylko dla tego, że
    przykładowo rzekomemu wierzycielowi wydaje
    sie jego zdaniem, że rzekomy dłużnik cokolwiek jest winien, bez orzeczenia sądu.
    Ale jak jest w praktyce z wpisywaniem, to nie wiem.
    JaC

  • 15. Data: 2007-02-14 23:16:41
    Od: "Andrzej" <e...@o...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > sądu.
    > Ale jak jest w praktyce z wpisywaniem, to nie wiem.

    Aby poszerzyć wyobraźnię przeczytaj art.. 7, 8, 9 ustawy z dnia 14 lutego
    2003 r. o udostępnianiu informacji gospodarczych. I będdzie wszystko jasne.
    Ani słowa o sądzie i orzekaniu przez niego...

  • 16. Data: 2007-02-15 07:53:59
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    "Kiedy mi oddasz te 64 złote, które Ci pożyczyłem ???"
    Bięgnę Cię wpisać do rejestru ;-)))
    JaC

    It has removed 3084 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!