  • 1. Data: 2007-02-10 08:36:33
    Temat: Windykacja naleznosci z USA
    Od: y...@g...pl

    witam

    moj dluznik , na ktorego mam tytul wykonawczy , wyjechal do USA. czy
    istnieje jakis sposob windykacji tej naleznosci lub utrudnienia mu
    ponownego wyjazdu do usa . dlug nie jest duzy, kilka tysiecy zlotych,
    ale lepszy wrobel w garsci ....

    pozdrawiam

    yaacek

  • 2. Data: 2007-02-10 12:09:33
    Temat: Re: Windykacja naleznosci z USA
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <y...@g...pl> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > istnieje jakis sposob windykacji tej naleznosci lub utrudnienia mu
    > ponownego wyjazdu do usa . dlug nie jest duzy, kilka tysiecy zlotych,

    no, możesz wynając prawnika w USA. :)

  • 3. Data: 2007-02-10 17:05:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    y...@g...pl napisał(a):
> [...]
    > istnieje jakis sposob windykacji tej naleznosci lub utrudnienia mu
    > ponownego wyjazdu do usa . dlug nie jest duzy, kilka tysiecy zlotych,

    Ciebie nie interesuje dłużnik, tylko jego majątek.

    Wszystko zabrał na plecy i wyjechał? ;)

  • 4. Data: 2007-02-11 09:24:03
    Od: "Qbek" <q...@w...pl>

    Wiem, ze jakaś mozliwość istnieje, ale nie pamiętam jaka - bylo to 4-5
    lat temu. Dłuznik się bardzo zdziwil gdy nie mogl wyleciec z polski
    (po swietach) do puki nie splacil sprawy... Jego matka z oburzeniem
    cala kasle przyniosla do kancelarii (ok 20 tyś), zamieszanie bylo
    wielkie... hehe

  • 5. Data: 2007-02-11 22:16:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Qbek wrote:
> [...]
    > (po swietach) do puki nie splacil sprawy... Jego matka z oburzeniem
    > cala kasle przyniosla do kancelarii (ok 20 tyś), zamieszanie bylo

    Bajeczki jakieś.