    From: "Czapla" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wspólnota mieszkaniowa której nie ma
    Date: 12 Feb 2007 21:32:25 +0100

    Witam.

    Sorry, że ciągle nudzę ale te wspólnoty mieszkaniowe są jakieś dziwne i nadal
    nie bardzo rozumiem o co w nich chodzi.
    Tam gdzie mogę kupić mieszkanie jest wspólnota, ale tak w zasadzie to jej nie
    ma. Budynek ma 5 lat (ta wspólnota to 3 budynki, ogrodzone, a jakże),
    mieszkania i lokale wszystkie sprzedane, przed wejściem na teren piękna
    tabliczka że to własność wspólnoty ... a wspomnianej brak. Się nie zawiązała
    jeszcze i wszystko wskazuje na to, że się nie zawiąże. Brak chętnych ...?
    Budynkami administruje jakaś firma zewnętrzna, możliwe nawet że to ci, co
    wybudowali te budynki, ale jeszcze nie wiem na pewno. Mieszkania to własność
    odrębna. Jest tam jakiś administrator na miejscu, ale to wypłoch straszny, nic
    nie wie, albo udaje, że nic nie wie, sprzedający też rżnie głupa.
    Czy ktoś mi może wytłumaczyć o co tu chodzi? Czy są jakieś zagrożenia w związku
    z takim stanem rzeczy? A może to jest po prostu normalne? Opłaty nie są zbyt
    niskie, ale do dźwignięcia.

    Pozdrawiam

    Czapla