  • Data: 2007-02-13 15:14:17
    Temat: Re: Wspólnota mieszkaniowa której nie ma
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W praktyce to różnie, ryzyko to mogą być zawyżone opłaty za zarządzanie i
    administrowanie (jeżeli zarządza/administruje
    > deweloper lub jego znajomki,

    To możliwe, opłaty nie należą do najniższych.

    > Dodatkowo każdy właściel może złożyć do sądu wniosek o wyznaczenie zarządcy
    przymusowego, jeżeli istniejący nie spełnia
    > obowiązków wynikających z UWL.

    Dzięki!
    Ale mnie właśnie chodzi o to, żeby tylko spokojnie mieszkać, w życiu już się
    wystarczająco napieniłem :). Spróbuję się jeszcze dokładnie wszystkiego
    wywiedzieć a jak będą kłopoty i ponowne trudności z uzyskaniem informacji to po
    prostu zrezygnuję (dzięki Bogu mam jeszcze gdzie mieszkać).

    Pozdrawiam

    Czapla