  • 1. Data: 2006-10-18 10:46:41
    Temat: Wrobili mnie na przejsciu! pomocy!
    Od: Grzegorz<g...@w...pl>

    dzisiaj zrozumialem ze przyspiewki stadionowe o policji sa prawdziwe. Wyobrazcie
    sobe panstwo, ze spieszylem sie do kolezanki i bieglem do pasow zeby zdazyc na
    zielonym. ZWOLNILEM PRZED WEJSCIEM zeby nie przebiec i wchodze. Po chwili
    zaczelo migac i zroilo sie czerowne(ale wejsc zdazylem na zielonym). Jak tylko
    zaczalem schodzic z drogi przyspieszylem i za moment zaczalem znowu biec. Jednak
    nie dlugo bo po jakis 25m przyjechal woz patrolowy i "czy moze pan podejsc na
    minutke". Okazalo sie ze panowie niebiescy widzili mnie PRZEBIEGAJACEGO NA
    CZEROWNYM, ale nie na tym przejsciu ktore rzeczywiscie przekraczalem, ale na
    prostopadlym!!!!!!!!!Czyli na tym samym skrzyzowaniu, ale na pasach drogi
    poprzecznej! Wycenili to na 240 czy 250zl. Odmowilem i jeszcze sie smiali ze oni
    powiedza koledze w sadzie swoje i ja swoje i zobaczymy kto komu uwierzy.
    Proslibym o pomoc - jak mam sie bronic i czy w ogole sa jakies szanse, bo w
    koncu ich jest 2, a ja 1 w dodatku oni sa z policji. Zdaje sobie sprawe ze byc
    moze prosciej byloby zaplacic ale to dla mnie sprawa honoru - moze jest jednak
    sprawiedliwosc na tym swiecie?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-10-18 11:52:15
    Temat: Re: Wrobili mnie na przejsciu! pomocy!
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    sprawiedliwosc jest po stronie skorumpowanych czyli policji :)

    szanse marne

  • 3. Data: 2006-10-18 22:12:46
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > sprawiedliwosc jest po stronie skorumpowanych czyli policji :)

    Heh, coraz bardziej dojrzewam do tego aby kupić dyktafon i go przy sobie
    nosić.

  • 4. Data: 2006-10-18 22:44:31
    Od: m...@g...com

    Marcin Wasilewski wrote:

    > Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Heh, coraz bardziej dojrzewam do tego aby kupić dyktafon i go przy
    > sobie
    > nosić.
    I co na ten dyktafon byś nagrał, własną relację z tego co akurat robisz i
    którędy biegniesz?

    p. m.

  • 5. Data: 2006-10-19 01:23:40
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Marcin Wasilewski wrote:

    > I co na ten dyktafon byś nagrał, własną relację z tego co akurat robisz i
    > którędy biegniesz?

    Choćby to, że "jeszcze sie smiali ze oni
    powiedza koledze w sadzie swoje i ja swoje i zobaczymy kto komu uwierzy".

    Powaga wpełnienia służby do czegoś zobowiązuje, napewno nie do głupich
    śmiechów i dywagacji komu sąd uwierzy.

  • 6. Data: 2006-10-19 17:24:26
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Powaga wpełnienia służby do czegoś zobowiązuje, napewno nie do głupich
    > śmiechów i dywagacji komu sąd uwierzy.

    A jaki ma to związek z "ewidentnie" popełnionym wykroczeniem??
    Komu chciałbyś odtworzyć swoje nagranie nie narażając się na dalszy śmiech?

    --
    Pzdr
    Leszek