  • 1. Data: 2006-10-18 10:46:41
    Temat: Policja widziala mnie na pasach na ktorychNieBylem
    Od: greg198803<g...@w...pl>

    Wyobrazcie sobe panstwo, ze spieszylem sie i bieglem do pasow zeby zdazyc na
    zielonym. ZWOLNILEM PRZED WEJSCIEM zeby nie przebiec i wchodze. Po chwili
    zaczelo migac i zrobilo sie czerowne(ale wejsc zdazylem na zielonym). Jak tylko
    zaczalem schodzic z drogi przyspieszylem i za moment zaczalem znowu biec. Jednak
    nie dlugo bo po jakis 25m przyjechal woz patrolowy i "czy moze pan podejsc na
    minutke". Okazalo sie ze panowie niebiescy widzili mnie PRZEBIEGAJACEGO NA
    CZEROWNYM, ale nie na tym przejsciu ktore rzeczywiscie przekraczalem, ale na
    prostopadlym!!!!!!!!!Czyli na tym samym skrzyzowaniu, ale na pasach drogi
    poprzecznej! Wycenili to na 240 czy 250zl. Odmowilem i jeszcze sie smiali ze oni
    powiedza koledze w sadzie swoje i ja swoje i zobaczymy kto komu uwierzy.
    Proslibym o pomoc - jak mam sie bronic i czy w ogole sa jakies szanse, bo w
    koncu ich jest 2, a ja 1 w dodatku oni sa z policji. Zdaje sobie sprawe ze byc
    moze prosciej byloby zaplacic ale to dla mnie sprawa honoru - moze jest jednak
    sprawiedliwosc na tym swiecie?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-10-18 12:33:30
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > moze prosciej byloby zaplacic ale to dla mnie sprawa honoru - moze jest jednak
    > sprawiedliwosc na tym swiecie?

    Jest. Ma na imie Jaroslaw. Moze znasz jego brata?
    I nastepnym razem wyslij wiadomosc raz a nie 3.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com