  • 1. Data: 2006-10-18 10:44:41
    Temat: pomozcie...potracenie pieszego???
    Od: nowy99<n...@o...pl>

    mam zielone swiatlo jedzie przede mna polonez, zatrzymuje sie bo i piesi maja
    zielone swiatlo on rusza ja patrze nikogo niema i ja ruszam nagle wybiega facet mi
    pod kola na pasach tyle ze go niewidzialam raczej nic sie niestalo bo dopiero co
    ruszalam moze go uderzylam lekko w bok bo ile to przy ruszaniu mozna nabrac
    predkosci? chcialam zatrzymac sie ale niebylo gdzie a jak widzialam to ten facet
    dalej biegl chyba do autobusu niewiem? co w takim wypadku mam zrobic jezeli
    zapuka do moich drzwi Policja?? boje sie pomozcie...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-10-18 12:22:14
    Temat: Re: pomozcie...potracenie pieszego???
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>