  • Data: 2003-03-09 17:48:54
    Temat: Wręczenie karty powołania...
    Od: "bonio" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Niewiem czy dobrze trafilem, wiec jesli ntg to prosze o skierowanie na
    wlasciwaą grupe.

    Dostalem w piatek wezwanie do WKU w celu wreczenia karty powolania. Mam sie
    stawic w czwartek
    Kontynuuje nauke na wyzszej szkole (system wieczorowy), jestem na pierwszym
    roku.
    Fakt, jak zaczynalem w pazdzierniku nie donioslem zaswiadczenia ze szkoly
    pierdoła ze mnie wiem, ale caly czas trzymam w domu.
    Szkola oplacona, a zaswiadczenie dostarcze (moze i nowe, z datą z marca) w
    poniedzialek tylko niewiem czy to cos da.
    Czy jest szansa ze zostanie mi anulowane wreczenie biletu?
    Prosze o wyrozumialosc i konkretne odpowiedzi
    Dziekuje