  • 1. Data: 2006-10-24 17:38:44
    Temat: Wpis w księdze gości
    Od: "Dźwiedziu" <n...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy autor strony może odpowiadać karnie, za to że ktoś w księdze gości na jego
    stronie dał wpis zawierający pomówienia i treści niezgodne z prawem?

  • 2. Data: 2006-10-24 18:20:06
    Temat: Re: Wpis w księdze gości
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Dźwiedziu" <n...@p...onet.pl> napisał
    > Witam
    >
    > Czy autor strony może odpowiadać karnie, za to że ktoś w księdze gości na
    > jego
    > stronie dał wpis zawierający pomówienia i treści niezgodne z prawem?

    Może.

    --
    PAVEL

  • 3. Data: 2006-10-24 21:02:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:3bfb.00000172.453e4fa3@newsgate.onet.pl Dźwiedziu
    <n...@p...onet.pl> pisze:

    > Czy autor strony może odpowiadać karnie, za to że ktoś w księdze gości
    > na jego stronie dał wpis zawierający pomówienia i treści niezgodne z
    > prawem?
    Tak samo jak właściciel samochodu, któremu napisano to na drzwiach lub
    własciciel domu, któremu napisano to na murze.
    Często treści zawierające pomówienia, a nawet niezgodne z prawem znajduja
    się na forach różnorakich portali. Słyszałeś coś o pociąganiu ich do
    odpowiedzialności?
    Ale powinno się stosować moderację - dla własnego spokoju.

    Jotte

  • 4. Data: 2006-10-24 21:29:48
    Od: m...@g...com

    Jotte wrote:

> [...]
    > Często treści zawierające pomówienia, a nawet niezgodne z prawem znajduja
    > się na forach różnorakich portali. Słyszałeś coś o pociąganiu ich do

    Ja słyszałem. Forum jakiegoś portalu, czy może jakiejś lokalnej gazety,
    gdzie było pomówienie jakiegoś samorządowca. Forum przegrało w sądzie.

    p. m.

  • 5. Data: 2006-10-24 21:41:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dźwiedziu" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy autor strony może odpowiadać karnie, za to że ktoś w księdze gości na jego
    > stronie dał wpis zawierający pomówienia i treści niezgodne z prawem?

    A ponosi za to winę? Bo to podstawowe pytanie.

  • 6. Data: 2006-10-24 21:48:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ehm0pd$ll5$2@nemesis.news.tpi.pl m...@g...com
    <m...@g...com> pisze:

    > Ja słyszałem.
    A gdzie miałeś ucho przyłożone?

    > Forum jakiegoś portalu, czy może jakiejś lokalnej gazety,
    > gdzie było pomówienie jakiegoś samorządowca.
    Jakiegoś portalu, może jakiejś gazety, pomówienie jakiegoś samorządowca...
    Wybacz, ale co to jest? Plotki z magla?

    > Forum przegrało w sądzie.
    Której instancji? Jaki wyrok stał się prawomocnym?

    Jotte

  • 7. Data: 2006-10-24 21:57:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PAVEL wrote:

    > Może.

    Bredzisz.

  • 8. Data: 2006-10-24 21:58:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Dźwiedziu wrote:
    > Witam
    >
    > Czy autor strony może odpowiadać karnie, za to że ktoś w księdze gości na jego
    > stronie dał wpis zawierający pomówienia i treści niezgodne z prawem?

    Jeśli ten "ktoś", to autor strony, to owszem ;)

    Jeśli nie - to tak samo, jakby agencja reklamowa odpowiadała za to, że
    ktoś do jej plakatu domalował np. hasła nawołujące do polowania z
    nagonką na pewne kaczki ;)

  • 9. Data: 2006-10-25 18:04:58
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    > Bredzisz.

    Jak byś trochę poczytał zanim coś napiszesz, to nie wydawałby tak
    kategorycznych sądów.

    --
    PAVEL

  • 10. Data: 2006-10-26 00:13:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PAVEL wrote:

    > Jak byś trochę poczytał zanim coś napiszesz, to nie wydawałby tak
    > kategorycznych sądów.

    W takim razie sygnaturkę akt prawomocnego wyroku poproszę - wraz z
    opisem sprawy i uzasadnieniem wyroku.

    A jak nie - podtrzymuję opinię, że bredzisz.