  • 1. Data: 2006-12-14 19:13:57
    Temat: Wojsko a wyjazd za granice
    Od: "Arek" <A...@i...pl>

    Mam 18 lat i planuje w przyszlym roku wyjechac na stale zagranice do
    Hiszpani. Poniewaz jestem w wieku przedpoborowym chcialbym sie dowiedziec
    jak to jest w tym przypadku.Czy bede "scigany" gdy sie nie zglosze i po
    jakims czasie przyjechalbym do Polski na odwiedziny. Czy moze jako
    emigrujacy na stale jest mozliwosc ze nie musze w Polsce odrabiac sluzbe
    wojskowa?

  • 2. Data: 2006-12-14 23:28:30
    Temat: Re: Wojsko a wyjazd za granice
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Arek" <A...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > jak to jest w tym przypadku.Czy bede "scigany" gdy sie nie zglosze i po
    > jakims czasie przyjechalbym do Polski na odwiedziny.

    Nie bedziesz, bo osoby mieszkajace na stale za granica nie sa brane do
    wojska.
    Przed wyjazdem sie wymelduj, odpowiednia informacja sama dotrze do WKU i
    przestana sie toba interesowac.