    From: "Arek" <A...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wojsko a wyjazd za granice
    Date: Thu, 14 Dec 2006 20:13:57 +0100

    Mam 18 lat i planuje w przyszlym roku wyjechac na stale zagranice do
    Hiszpani. Poniewaz jestem w wieku przedpoborowym chcialbym sie dowiedziec
    jak to jest w tym przypadku.Czy bede "scigany" gdy sie nie zglosze i po
    jakims czasie przyjechalbym do Polski na odwiedziny. Czy moze jako
    emigrujacy na stale jest mozliwosc ze nie musze w Polsce odrabiac sluzbe
    wojskowa?