  • Data: 2002-12-12 22:50:54
    Temat: Wojsko
    Od: "pejter" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam drogich grupowiczów !!!
    No i stało się ! Dzisiaj dostalem zawiadomienie z WKU ze mam sie u nich
    stawic, wprawdzie go nie odebralem , ale to jest wlasnie to. Przed niespelna
    3 miesiącami bylem jeszcze studentem, ale niestety ujaili mnie z jednego
    przedmiotu no i nie otrzymalem promocji !!! Mam zamiar sie wymeldowac z
    mojej pieknej wsi i zameldowac sie w Niemczech. Tutaj gdzie mieszkam to
    normalne , tysiące mlodych pracuje w Niemczech. Mój problem polega na czym
    innym, mianowicie ja nie chce wyjezdzac z Polski bo mam tu fajną prace. Moje
    pytanie brzmi:
    Jezeli sie stąd wymelduje, to jakie są szanse ze mnie zlapią, zakladając ze
    wysle z Niemiec na WKU moje papiery dot. zameldowania w Niemczech ? Czy WKU
    ma wgląd do tego gdzie pracuje (no nie wiem może urząd skarbowy, zus )

    Prosze o zajecie stanowiska.
    pozdrawiam
    pejter