  • 1. Data: 2007-03-08 12:39:38
    Temat: Wniosek uchwały na walnym wspólnoty mieszkaniowej. W jaki sposób?
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Czy wniosek uchwały można zgłosić na walnym zebraniu wspólnoty i NA TYM
    SAMYM zebraniu poddac ją pod głosowanie?

    Chodzi o to, że ktoś kiedyś na takim zebraniu tłumaczył, że uchwały muszą
    być podejmowane zgodnie z planem zebrania i nie mozna żadnej uchwały
    głosować bez poinformowania WSZYSTKICH członków wspólnoty o fakcie
    głosowania tejże.

    W związku z tym zostałem poinformowany, że "może pan dziś zgłosić wniosek
    uchwały, ale będzie on głosowany dopiero na nastepnym zebraniu".

    Czy są jakies przepisy, które precyzują przebieg zebrania wspólnoty?

    --
    Lukasz

  • 2. Data: 2007-03-08 16:57:59
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 202007-03-08 13:39 +0200, Użytkownik Lukasz napisał :
> [...]
    > uchwały, ale będzie on głosowany dopiero na nastepnym zebraniu".
    >
    > Czy są jakies przepisy, które precyzują przebieg zebrania wspólnoty?

    Mozna zglosic projekt uchwaly do glosowania na tym samym zebraniu, ale
    natychmiast po sprawdzeniu obecnosci i podliczeniu ilosci glosow (masz
    pewnie taki punkt w programie zebrania). Trzeba przerwac prowadzacemu
    zebranie powiedziec, ze sie chce dodac jeszcze jeden punkt to programu
    zebrania. Stosowalam to wczoraj:-)

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOICH PSACH/