eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWniosek o udostepnienie informacji publicznej do urzedu › Wniosek o udostepnienie informacji publicznej do urzedu
  • Data: 2005-04-25 14:46:15
    Temat: Wniosek o udostepnienie informacji publicznej do urzedu
    Od: "www" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam, ponownie

    Tydzien temu skierowalam wniosek do kilku urzedow w róznych
    miejscowosciach na podstawie ustawy o dostepie do informacji publicznej
    (chodzilo o podanie liczby pracownikow, wieku oraz wyksztalcenia
    pracownikow, liczby komputerow
    itd.- dane potrzebne do pracy mgr). Wniosek ten byl opatrzony moim adresem
    oraz nazwiskiem i imieniem itp. i pojawil sie nastepny problem. Dzis
    przyszlo pismo od jednego z nich,
    iż mam wykazać (ja mam wykazać), ze ządanie udostepnienia tych
    przetworzonych informacji jest szczegolnie istotne dla interesu publicznego,
    (tj. art 3 ust. 1 ustawy o dostepie do informacji, niestety tu nie ma nic nt
    interesu strony :(((((( Dz. U. 2001 Nr 112, poz. 1198).
    I co ja mam teraz robic? buuuuuuuuuuuuuu :((((((((((((( czy praca mgr czy
    np. artykul naukowy to wazny interes publiczny? pewnie mnie ta wykladnia
    ugotowali :((((((( moze ktos z Was grupowiczow wie jak to napisac, albo jak
    ulozyc odpowiedz (ktora musze w ciagu 7 dni wyslac) :(((((((((((((((

    prosze o jakies sensowne rady na forum lub na mojego maila
    a...@w...pl
    z podziekowaniem
    i z rozgoryczeniem buuuuuuuuuu :(((((((((
    Asia z Warszawy



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1