    From: "Andrzej" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wniosek o ogłoszenie upadłości
    Date: Thu, 19 May 2005 13:27:15 +0200

    Posiadam dość duża nalezność od spółdzielni.
    Spółdzielnia już nie prowadzi prawie wcale działalności.
    Próbowali sami się rozwiązać ale nie zdołali 2 krotnie zwołac Walnego i
    przegłosować uchwały o likwidacji.
    Czy zatem ja mogę zgłosić do sądu gospodarczego o ogłoszenie upadłości tej
    spółdzielni.
    W przypadku upadłości doszło by do sprzedaży jej majątku co mysle ze pokryło
    by moje nalezności.
    Czy aby przeprowadzić upadłość zgłoszoną przezemnie sąd musi miec również
    uchwały Walnego?
    Jakie przepisy to regulują?
    Pozdrawiam
    Andrzej N.