  • Data: 2005-05-19 14:57:34
    Temat: Re: Wniosek o ogłoszenie upadłości
    Od: "Anstak" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na pierwszy rzut oka moge powiedziec , że nic nie stoi na przeszkodzie
    zgłoszeniu wniosku o upadłość, albowiem spóldzilenia ma także zdolnośc
    upadłosciową. Polecam dokładna lekture Prawa upadłościowego i naprawczego.
    Postanowienie sądu o ogłoszeniu upałości może albo zmierzac do likwiadacji
    majątku upadlego ale może także przewidywac zawarcie układu. Dość trudna
    dziedzina wiec polecam takze ewentualna wizyte u prawnika ktory powienien
    profesjonalnie taki wniosek przygotowac.
    Pozdr
    Ania