  • 1. Data: 2005-10-24 21:33:16
    Temat: Wniosek o odroczenie wykonywania kary ograniczenia wolnosci !! POMOCY !!
    Od: "NetGear" <N...@t...pl>

    Witam
    Czy ktos moglby mi napisac Wniosek o odroczenie wykonywania kary
    ograniczenia wolnosci na podstawie Art. 62 par 1 kkw ????

    "Art. 62. § 1. Sąd może odroczyć wykonanie kary ograniczenia wolności na
    czas do 6 miesięcy, jeżeli natychmiastowe wykonanie kary pociągnęłoby dla
    skazanego lub jego rodziny zbyt ciężkie skutki."

    Mam zaswidczenie zony z urzedu poracy - zona jest bezrobotna bez prawa do
    zasilku - czy to wystarczy ???
    Ja pracuje.

    POMOCY !!!

    Zrozpaczony NetGear

  • 2. Data: 2005-10-27 15:11:44
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Czy ktos moglby mi napisac Wniosek o odroczenie wykonywania kary
    > ograniczenia wolnosci na podstawie Art. 62 par 1 kkw ????

    ------stary, Ty sie nic nie bój tylko siadz i pisz - do sądu, który wydał
    wyrok w I instancji, ze rodzina sie nie utrzyma bez twojej pomocy
    itp.Uzasadnij ladnie to sie obaczy :p

    > Mam zaswidczenie zony z urzedu poracy - zona jest bezrobotna bez prawa do
    > zasilku - czy to wystarczy ??

    mk