  • 1. Data: 2005-09-20 14:22:36
    Temat: Wniosek do sądu
    Od: "a&B" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam napisać wniosek do sądu o zmianę decyzji w sprawie orzeczenia o
    umieszczeniu pewnej osoby w Domu Pomocy Społecznej. Osoba ta od roku
    przebywa tam decyzją sądu z uwagi na zły stan zdrowia. Obecnie stan ten
    uległ poprawie i uważam że mogła by mieszkać samodzielnie. Dlatego też mam
    wielką prośbę jak napisać taki wniosek. Złoży go oczywiście osoba
    zainteresowana w sodzie rodzinnym.
    Pozdrawiam
    Peter
    a...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2005-09-21 19:46:07
    Temat: Re: Wniosek do sądu
    Od: "a&B" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "a&B" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uległ poprawie i uważam że mogła by mieszkać samodzielnie. Dlatego też mam
    > wielką prośbę jak napisać taki wniosek. Złoży go oczywiście osoba

    No co wy??? pomóżcie mi napisać ten wniosek
    Pozdro