  • 1. Data: 2004-08-07 16:28:53
    Temat: Wniosek do pracodawcy
    Od: "jacek" <j...@w...pl>

    Chcialbym napisac "wniosek do swojego pracodawcy" o sfinansowanie kosztow
    kursu, a w zasadzie dalszej jego czesci...i nie wiem jak sie do tego
    zabrac:(
    Moze po krotce przedstawie swoja sytuacje...a wiec kilka miesiecy temu
    zostalem przez swojego kierownika dzialu skierowany na kurs, wniosek w/w
    kierownika zostal rozpatrzony pozytywnie przez mojego pracodawce, i tak sie
    stalem uczestnikiem kursu zasponsorowanego przez mojego pracodawce:) Teraz
    okazuje sie, iz dalsza czescia tego kursu sa specjalistyczne praktyki, ktore
    juz niestety nie sa wliczone w koszty w/w kursu...w tej sytuacji powinienem
    (a raczej jestem zmuszony, ze wzgledu na swoja pozycje finansowa) napisac
    wniosek do swojego pracodawcy o "sfinansowanie dalszej czesci tego kursu,
    czyli tych praktyk"...
    Prosze Was bardzo, pomozcie mi...nie wiem jak sie do tego zabrac:(