  • Data: 2011-04-21 10:57:13
    Temat: Wnętrze radiowozu - czy można nagrywać?
    Od: Dabu <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czy wnętrze radiowozu do którego zostało się "zaproszonym" podczas
    interwencji jest przestrzenią którą można rejestrować kamerą w celu
    dokumentacji czynności wobec mnie przeprowadzanych? Szukałem dużo na
    ten temat, przejrzałem chyba wszystko co się da ale nie ma ten temat
    nic konkretnego.

    Interesuje mnie zwłaszcza kwestia tego czy przestrzeń wewnątrz
    radiowozu/samochodu jest niezależna od tego gdzie samochód się
    znajduje - np. gdy znajduje się na terenie wojskowym gdzie nie można
    normalnie włączać kamery.

    Jakiego rodzaju zapisy prawne to regulują? A może są na ten temat
    jakieś obowiązujące przepisy UE?