  • Data: 2011-04-21 18:59:56
    Temat: Re: Wnętrze radiowozu - czy można nagrywać?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dabu" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:add0c950-8175-4663-bad0-5424f7391034@z37g2000vb
    l.googlegroups.com...
    On 21 Kwi, 18:00, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    >Na terenach wojskowych (i nie tylko) są strefy
    > bezpieczeństwa, gdzie obowiązują odrębne przepisy i nie wolno tam
    > nagrywać,
    > ale nie powinieneś tam zostać wpuszczony bez stosownego certyfikatu
    > bezpeiczeństwa, a jeśli go masz, to wiesz co i na jakich zasadach wolno
    > Ci
    > tam nagrywać.

    A czy na poligon wojskowy jest takim miejscem? Bo sytuacja miała
    miejsce właśnie gdy przez niego przechodziłem.

    Od 1999 roku nie obowiązuje stara ustawa i wszelkie zakazy fotografowania
    utraciły swoją moc. Filmowanie na poligonie wojskowym naraża ewntualnie na
    podejrzenie szpiegostwa. Ale takie coś trzeba udowodnić. Samo
    fotografowanie czy filmowanie zabronione nie jest.