  • Data: 2011-04-21 16:00:30
    Temat: Re: Wnętrze radiowozu - czy można nagrywać?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dabu" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:eeed7d82-ae92-4a73-9dea-3bb6b45768a8@t16g2000vb
    i.googlegroups.com...

    Możesz co do zasady nagrywać wszystko to, co widzisz czy słyszysz. Nawet na
    terenie wojskowych. Na terenach wojskowych (i nie tylko) są strefy
    bezpieczeństwa, gdzie obowiązują odrębne przepisy i nie wolno tam nagrywać,
    ale nie powinieneś tam zostać wpuszczony bez stosownego certyfikatu
    bezpeiczeństwa, a jeśli go masz, to wiesz co i na jakich zasadach wolno Ci
    tam nagrywać. Spotkałem się z poglądem niektórych sądów, jakoby utrwalanie
    przebiegu rozprawy bez zgody sądu było zabronione, tym nie mniej nigdy nikt
    nie potrafił mi wskazać jednoznacznego przepisu tego zabraniającego.