  • 41. Data: 2013-09-04 12:11:22
    Temat: Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.09.2013 12:05, Paweł pisze:
> [...]
    [^ to pisałem ja]
    [^ tego już ja nie pisałem]

    Ależ o tym - chodzi o bezpieczeństwo systemów bankowych i żądanie
    niektórych ludzi do pokrywania szkód spowodowanych przez własną
    niekompetencję przez banki.

    Jak już pisałem: z punktu widzenia banku transakcje mogły być celowo
    wykonane przez ciebie. O ile bank nie naruszył jakichś ustawowych (a nie
    naruszył) czy umownych (przeczytaj umowę!) zasad bezpieczeństwa - bank
    ma pełne prawo mieć w nosie to, że ty nie potrafisz sobie zabezpieczyć
    swojego komputera.

    PS: naucz się poprawnie cytować!

  • 42. Data: 2013-09-04 12:12:53
    Od: Paweł <pawelpmalpa@o2kropkapl>

    W dniu 2013-09-04 11:49, Andrzej Lawa pisze:

    > Niektóre. I niekoniecznie - to zależy od umowy oraz ustawień
    > dokonywanych przez samego klienta.
    >
    > Ja np. mam ustawienia dość paranoiczne i czasem się na własne
    > zabezpieczenia nacinam.
    to jest sensowne wyjście

    > Podaj podstawę prawną. Masz to w umowie?
    tego niestety nie wiem poczytam o tym

    > Twoje umiejętności w zakresie języka polskiego są podobnie słabe jak
    > twoje umiejętności w zakresie obsługi systemów komputerowych.
    >
    > Jak nie rozumiesz jakiegoś słowa ("bynajmniej") to go nie stosuj tylko
    > dlatego, że w twoich uszach ładnie brzmi.
    >
    > PS: ograniczaj cytaty.

    Jędrzej inne forum jest od języka polskiego. Bardzo możliwe , że
    powinienem napisać "chociaż" ale to dalej nie ma się nic a nic do tematu...

  • 43. Data: 2013-09-04 12:18:28
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 2013-09-04 11:45, Andrzej Lawa pisze:

    > Drogi anonimowy oszczerco!
    >
    > Zamknij uprzejmie swój kłamliwy pysk i łaskawie nie wypowiadaj się w
    > moim imieniu, OK?

    Fajnie sobie pogadaliśmy.
    Może jakiś pomysł poza przepychankami ?
    Pracuje ktoś z grupowiczów w banku ?
    Wie ktoś jak to wygląda z ich strony ?
    Jak widzę dmuchnięto trochę więcej niż 100PLN. Co robić poza zgłoszeniem
    na policję i reklamacji do banku ?
    Zna ktoś podobne przypadki ?

    PZdr

    Adam

  • 44. Data: 2013-09-04 12:30:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.09.2013 12:18, Adam Górski pisze:

    > Jak widzę dmuchnięto trochę więcej niż 100PLN. Co robić poza zgłoszeniem
    > na policję i reklamacji do banku ?

    Ale co chcesz reklamować?

    Jeśli bank nie zaniedbał jakichś umownych procedur bezpieczeństwa, to
    równie dobrze możesz w banku reklamować np. omyłkowo zapłaconą fakturę.

    I zastanów się - co chcesz jeszcze robić? OK, możesz wynająć detektywa.
    Tylko co on zrobi więcej niż policja?

    Można tylko zabezpieczyć się na przyszłość inwestując w naukę zasad
    bezpieczeństwa.

  • 45. Data: 2013-09-04 12:31:58
    Od: Paweł <pawelpmalpa@o2kropkapl>

    W dniu 2013-09-04 11:51, Andrzej Lawa pisze:

    > A jak by się zwrócił i ty byś dał się nabrać, to od kogo byś żądał
    > odszkodowania (oprócz fałszywego wnuczka), hmm?

    Może inaczej. Miałem w moim banku hasła jednorazowe papierowe (nie
    chciałem z tego rezygnować) ale bank się z tego wycofał i od maja
    zostały mi tylko hasła jednorazowe smsowe . O włamaniach na konta
    słyszałem np po logowaniu na konto wyskakiwało okienko z prośba o
    weryfikację i podanie trzech kolejnych kodów jednorazowych itp.
    Od czerwca miałem tel z androidem i niestety nie wiedziałem jeszcze o
    tym nowym wirusie zitmo dopiero po fakcie zacząłem przeglądać masę
    róznych stron począwszy od banków i zakładki bezpieczeństwo skończywszy
    na www.zbp.pl itp.
    Umowę z bankiem zawarłem w tamtym roku - ale muszę ją przeczytać od
    deski do deski.

  • 46. Data: 2013-09-04 12:50:26
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 2013-09-04 12:30, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > Tylko co on zrobi więcej niż policja?
    >
    > Można tylko zabezpieczyć się na przyszłość inwestując w naukę zasad

    Nie , uważam że policja ma tu większe możliwości.
    Za X czasu policja zbada sprawę , zakwalifikuje rodzaj przestępstwa, i
    co dalej?

    Przy sprzyjającym szczęściu złapią złodzieja lub grupę. Bądź nie.
    Jeżeli będzie miał kasę na kontach to jest szansa że kasa wróci.
    Jeżeli nie , to człowiek zostaje z ch.. w ręku a złodziej może pójdzie
    do paki.

    Czy to naprawdę wszystko co można zrobić ?

    Adam

  • 47. Data: 2013-09-04 12:55:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.09.2013 12:50, Adam Górski pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Nie , uważam że policja ma tu większe możliwości.

    A co ja niby napisałem, hmm?

    > Za X czasu policja zbada sprawę , zakwalifikuje rodzaj przestępstwa, i
    > co dalej?

    Albo umorzy z powodu niewykrycia sprawców.

> [...]
    > Jeżeli będzie miał kasę na kontach to jest szansa że kasa wróci.
    > Jeżeli nie , to człowiek zostaje z ch.. w ręku a złodziej może pójdzie

    Ano.

    > Czy to naprawdę wszystko co można zrobić ?

    Wierzący w przesądy mogą się pomodlić.

  • 48. Data: 2013-09-04 12:57:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Drogi anonimowy oszczerco!
    >
    > Zamknij uprzejmie swój kłamliwy pysk i łaskawie nie wypowiadaj się w
    > moim imieniu, OK?

    Niestety, Andrzeju, takie wyrobiłem sobie *moje* zdanie na Twoj temat.
    Lubisz obrażać ludzi, pokazywac, ze sobie z jakims tematem nie radzą, ze sa
    w czymś gorsi albo po prostu w ten sposób podkreślac w Twoim mniemaniu
    swoją rację w danym temacie i wtedy nie szczędzisz im epitetów typu
    "oferma" i innych.

    To jest moje zdanie i prosze abys nie mowił mi czy mam je wyrażac czy nie.
    Zwłąszcza, ze sam nie raz oberwał od Ciebie obelga, wiec mam do tego prawo
    jak mało kto.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 49. Data: 2013-09-04 13:21:33
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > A co ja niby napisałem, hmm?

    > Albo umorzy z powodu niewykrycia sprawców.

    > Ano.

    > Wierzący w przesądy mogą się pomodlić.

    Ok. Powiedz jeszcze jak wielkie doświadczenie masz w takich sprawach ?
    Pracujesz w banku ?
    Jesteś specem od zabezpieczeń ? Informatykiem ?
    Radcą prawnym ?

    Czy tylko w szerokim pojęciu osobą umiejącą czytać i myśleć ? ( bez
    żadnych podtekstów i uwłaczania )

    Mam dziwne wrażenie że masz potrzębę pochwalić się jaki jesteś sprytny i
    przezorny. Szacunek, być może taki właśnie jesteś.

    Ciężko ocenić wypowiedź człowieka nie znając jego doświadczenia.

    Powiedz jak zachowałbyś się w takiej sytuacji.

    Podobnie jest z kierowcami , zapytaj pierwszego z brzegu , każdy
    świetnie jeździ. Ale jednak są wypadki na drogach.

    Pozdrawiam

    Adam

  • 50. Data: 2013-09-04 13:28:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.09.2013 12:57, Budzik pisze:

    > Niestety, Andrzeju, takie wyrobiłem sobie *moje* zdanie na Twoj temat.

    Wobec tego oto moje zdanie jakie wyrobiłem sobie o tobie: każdy mały
    dzieciak to dla ciebie interesujący obiekt seksualny.

    Wg twojej własnej logiki nie wolno ci teraz odmówić mi prawa do
    wyrażania takiej mojej opinii o twoich myślach.

    Hepi?