  • 51. Data: 2008-10-05 14:10:11
    Temat: Re: Włamanie do komputera
    Od: ioo <b...@i...prv.no-spam.pl>

    Marian wrote:

    > ROTFL :)
    >
    > A jak wypraszam kogos z mojego domu to jak go poprosze slownie to on nie
    > musi wyjs? Dopiero jak mu pierdolne gazrurką to bedzie wyjatkowo silny
    > przekaz? Bo samo "slownie" to "pozwolenie na pozostanie".

    hihihi, dobre!

    --
    de facto pozdrawiam,
    ioo.

  • 52. Data: 2008-10-05 14:34:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ioo pisze:

    > Wszystko zalezy od stopnia otwarcia tych drzwi. Rozrozniamy drzwi

    [ciach brednie]

    > Mam wrazenie, ze ty godzisz sie na nielegalnosc tylko w przypadku firmy
    > ochroniaskiej i tylko jesli zdaza krzyknac "spi... zlodzieju"...

    Twoje wrażenia są wyrazem twojego własnego upośledzenia umysłowego.

  • 53. Data: 2008-10-05 14:35:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ioo pisze:

    > A jednak nie bierzesz. Bylo wyraznie powiedziane, ze A zalozyl sobie ukryte
    > konto - to bardziej jest wyrabanie dziury w scianie i zamaskowanie doniczka
    > z paprotkami, ale zdecydowanie nie chodzi tu o oryginalny klucz.

    "Ukryte konto" istnieje tylko dla użytkowników.

    Admin widzi (bo musi widzieć) wszystkie konta. Chyba że jest
    niekompetentnym idiotą.

  • 54. Data: 2008-10-05 16:45:27
    Od: ioo <b...@i...prv.no-spam.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Twoje wrażenia są wyrazem twojego własnego upośledzenia umysłowego.

    Ejze, opanuj sie! Co za dno! Uzywac argumentow zamiast bluzgow rodzice Cie
    nie nauczyli? Nie wygladales mi na trolla, ale widze ze sie grubo mylilem.
    Troll z ciebie cala geba. Sorki za pomylke.

    *plonk*

  • 55. Data: 2008-10-05 17:20:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ioo pisze:

    > Ejze, opanuj sie! Co za dno! Uzywac argumentow zamiast bluzgow rodzice Cie
    > nie nauczyli?

    A co mam argumentować z twoimi urojeniami/obrzucaniem błotem?

    > Nie wygladales mi na trolla, ale widze ze sie grubo mylilem.
    > Troll z ciebie cala geba. Sorki za pomylke.

    Przyganił kocioł garnkowi...

  • 56. Data: 2008-10-06 11:07:27
    Od: "DS" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    // "jego następca" do zwolnienia. Co to za admin sierota?

    he he admini wyjechali na zmywaki

    do Autora watku:

    wezcie firme niech wam zrobi porzadny audyt bezpieczenstwa i przestancie sie
    blaznic publicznie

  • 57. Data: 2008-10-06 14:50:19
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    ioo pisze:

    > Wszystko zalezy od stopnia otwarcia tych drzwi. Rozrozniamy drzwi

    Może przyda się:
    http://prawo.vagla.pl/node/8154

    W szczególności z uzasadnienia wyroku:
    Zatem nie będzie ponosiła odpowiedzialności karnej osoba, która uzyskała
    dostęp do chronionych informacji, ale nie przełamała jej zabezpieczenia
    (Włodzimierz Wróbel - "Komentarz do art. 267 kk" w "Kodeks karny. Część
    szczególna t. III, Zakamycze 2006"). Co więcej, zgodnie z poglądami
    doktryny, jeżeli sprawca wykorzystuje błąd programisty i wchodzi do
    systemu przez "dziurę" w konfiguracji lub oprogramowaniu systemowym po
    to, by uzyskać znajdującą się w systemie informację, to nie można mu
    nawet przypisać usiłowania przestępstwa, o którym mowa w art. 267 §1 KK.
    Jeżeli "przechodzenie przez dziurę" nie wymaga od hackera ingerencji w
    zapis na komputerowym nośniku informacji lub korzystania ze specjalnego
    oprogramowania, zachowanie takie w ogóle nie jest karalne (por. Andrzej
    Adamski "Przegląd sądowy" 1998 nr 11-12, poz. 149). Podobne stanowisko
    zajmuje Piotr Kardas ("Czasopismo Prawa Karnego i Nauk Penalnych" 2000
    r., nr 1, poz. 25) i Sebastian Bukowski ("Przegląd Sądowy" 2005 r., nr
    4, poz. 134).

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 58. Data: 2008-10-06 19:20:05
    Od: ioo <b...@i...prv.no-spam.pl>

    Kocureq wrote:

    > Może przyda się:
    > http://prawo.vagla.pl/node/8154

    :-O

    Przyznam szczerze - powalilo mnie. Czyli generalnie wystarczy wytlumaczyc
    sadowi, ze przelamanie zabezpieczen bylo tak banalne, ze praktycznie tak
    jakby ich nie bylo i po klopocie :)

    --
    dzieki,
    ioo.

  • 59. Data: 2008-10-06 20:04:57
    Od: Marian <m...@a...pl>

    ioo wrote:

> [...]
    > sadowi, ze przelamanie zabezpieczen bylo tak banalne, ze praktycznie tak

    Z drzwiami tez tak bedzie?

  • 60. Data: 2008-10-06 20:28:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marian pisze:

    > Z drzwiami tez tak bedzie?

    Analogicznie. Jeśli np. zamknięcie będzie się sprowadzać do włożenia
    przetyczki w skobel - będzie to tylko zabezpieczenie przed zwierzętami.

    Zabezpieczenia muszą zostać przełamane, żeby to było przestępstwo.

    Nawet zamek cyfrowy nie chroni, jeśli jakiś idiota przykleił obok kartkę
    z kodem ;)