  • 51. Data: 2022-02-25 07:05:57
    Temat: Re: Wjechali
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

    > Jakie repubilki okupuje Ukraina?
    > Nic o tym nie wiem :-(

    "Okupowała" według wersji Putinistanu część terytoriów tych republik
    ludowych na Ukrainie co je Putinistan świeżo uznał, nieprawdaż?
    Wyszło że przeszacowałem awersję Putina do ryzyka i ostrożność w
    wybieraniu celów.

    --
    A. Filip

  • 52. Data: 2022-02-25 07:43:27
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Przede wszystkim retoryka, że nie stało się nic, bo NATO zdarzały się
    > też pomyłki czy "pomyłki" jest o kant dupy. Co to ma za znaczenie? Bo
    > NATO coś tam to Putin może już mordować cywili i atakować niepodległy
    > kraj, który jak dotąd nawet członkiem NATO nie jest?

    Stało się bardzo wiele (sama agresja na Ukrainę). Tyle że opierdalanie
    tego jak tani partacz (z)robi z NATO/USA bandę mało lepszych skurwysynów.
    *Mi to niespecjalnie przeszkadza* , tyle że już góra na średnią metę
    Putin to (propagandowo) skrzętnie wykorzysta.

    Na dziś wygląda że rekcją zachodka będą praktycznie tylko sankcje.
    Czyli mówiąc cynicznie: warto pomóc Putinowi wykopać sobie głęboki
    *SOLIDNY* grób dużych i długotrwałych sankcji (głownie gospodarczych).
    IMHO graniem na "może ściemach" i "dowodach" z których robią się góra
    poszlaki należytej solidności i trwałości nie zapewni IMHO.
    *DUŻE+* sankcje będą obosiecznym mieczem wiec ja osobiście wolę się nie
    wkopywać emocjami w kosztowną zbędną nadgorliwość ale na zimno
    skalkulować bilans który _zagwarantuje_ (niekoniecznie natychmiastowy)
    *DUŻY+* efekt bez dużego przepłacania nawet przy założeniu że Putin
    odstawi kontr-sankcje.

    Wojnę _zacząć_ byle wódz idiota potrafi.
    Nie po to się bitwy wygrywa by wojnę przegrać.
    Mężczyznę poznaje się nie po tym jak zaczyna ale jak kończy.

    --
    A. Filip

  • 53. Data: 2022-02-25 08:04:24
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 25.02.2022 o 07:43, A. Filip pisze:

    > Nie po to się bitwy wygrywa by wojnę przegrać.
    > Mężczyznę poznaje się nie po tym jak zaczyna ale jak kończy.

    Więc szkoda, że nie zaczął i od razu nie skończył od strzelenia sobie w
    łeb w jakimś bunkrze.
    Jak twój poprzedni idol mężczyzna.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 54. Data: 2022-02-25 10:43:54
    Temat: Re: czy kacapska inwazja to 'polityczne złoto' dla Liliputina?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 24 Feb 2022 16:44:56 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > A słyszałeś turecki?

    Tak.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 55. Data: 2022-02-25 10:53:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 24 Feb 2022 18:22:20 +0100, Kviat napisał(a):

    > Pośmiej się z tego debilu:
    > https://www.facebook.com/SlawomirSierakowski1979/pos
    ts/1411656299237749

    > Do tej pory myślałem, że jesteś zdziecinniałym dziadkiem z problemami z
    > głową któremu się nudzi.
    > A się okazuje, że dodatkowo jesteś zwyczajnym prostakiem i debilem.

    To w sumie żadna niespodzianka, bo Staś Pytalski już kiedyś wychwalał
    anszlus Krymu, zresztą unisono z Robertem Policmajstrem i Ąckim:
    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/81lRU30me
    IU/m/zTGkE0x6CwAJ

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 56. Data: 2022-02-25 10:57:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 24 Feb 2022 19:33:38 +0100, Kviat napisał(a):

    > To jest dramat tego kraju, że takich ludzi jak ty zatrudnia się w policji.

    Niestety, nie tylko u nas. Jakoś w styczniu czytałem w o facecie, który
    przeniknął do Ku-Klux-Klanu w Luizjanie czy Alabamie i okazało się, że
    ponad połowa członków tego zacnego towarzystwa to policjanci, jak nie
    czynni to emerytowani.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 57. Data: 2022-02-25 11:06:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 24 Feb 2022 19:00:00 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ukraina przystawiła Putina do ściany z wodą na Krymie. Przelicytowali
    > moim zdaniem.

    Twój poziom moralny jest znany od dawna, ale moim zdaniem niepotrzebnie o
    nim ciągle przypominasz.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 58. Data: 2022-02-25 11:10:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 24 Feb 2022 18:46:12 +0100, J.F napisał(a):

    > Moze nie powinienem tego pisac w tej chwili ... ale czy nie czuja, ze
    > siegaja po swoje?
    >
    > Niestety, Ukraina ma krotka historie wlasnej panstwowosci,
    > w czym m.in. duza rola nas Polakow ...

    "W ciągu ostatnich dwóch dni zintensyfikowały się działania kont siejących
    w mediach społecznościowych dezinformację na temat wydarzeń w Ukrainie -
    wynika z analizy Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. 21 i
    22 lutego pojawiło się 4,5 tys. wzmianek o charakterze prorosyjskim lub
    wspierającym działania Rosji wobec Ukrainy. 90 proc. kont biorących w tym
    udział wcześniej dystrybuowało treści sceptyczne wobec szczepień przeciwko
    COVID lub wprost negujące ich zasadność"

    https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/prorosyjskie-t
    rolle-internet-coraz-aktywniejsze

    Wszystko się zgadza. Przypadek?

  • 59. Data: 2022-02-25 11:14:42
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Twój poziom moralny jest znany od dawna, ale moim zdaniem niepotrzebnie o
    > nim ciągle przypominasz.

    A on Putina usprawiedliwia czy wyjaśnia?
    By wygrać nie wystarczy mieć słuszność po swojej stronie.
    Świat nie jest taki jaki być powinien.

    --
    A. Filip

  • 60. Data: 2022-02-25 11:19:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 25 Feb 2022 11:14:42 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > A on Putina usprawiedliwia czy wyjaśnia?

    Jest jakiś taki wyrozumiały i to nie od dzisiaj:
    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/81lRU30me
    IU/m/rpI0ziOXCwAJ