  • Data: 2006-04-21 20:48:05
    Temat: Wiosna - dzieciaki na rowerach... :/
    Od: "gemini" <gemini@[NIEPODAM].PL> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam pewien problem... w tym roku wraz z nadejsciem wiosny pojawilo sie w
    poblizu mojego miejsca zamieszkania pare dzieciakow na rowerach na oko 8-12
    lat, ktorych zachowanie na drodze jest wrecz tragiczne... (Ulica zwykla -
    nie zadna strefa zamieszkania)
    Wyjezdzaja nagle na ulice, czesto zza samochodow czy z podworek nie
    zwracajac uwagi na przejezdzajace samochody, a najczesciej robia sobie kolka
    po ulicy.
    Nie reaguja na upomnienia, ich rodzice maja to w dupie - tacy debile co
    calkowicie bezstresowo wychowuja..., a dzieciaki pewnie nawet kart
    rowerowych nie maja...

    Niby nic takiego, ale do czasu gdy ktorys z nich nie skonczy pod kolami
    samochodu - wolalbym zeby nie mojego...

    Co mozna zrobic w takiej sytuacji?! Wezwac policje/straz miejska gdy
    wypelzna na ulice? Czy nagrac co wyprawiaja i gdzies zaniesc?
    Wszelkie pomysly i sugestie mile widziane.

    Z gory dziekuje i pozdrawiam

    P.S. FUT-> pl.soc.prawo