  • 41. Data: 2005-10-12 09:59:55
    Temat: Re: Windows Xp Home
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> napisali:

    > Wątpię. Patrz wyżej/niżej

    A co tu jest do watpienia? Dostajesz produkt razem z licencja.
    Mozesz sobie przeczytac np. przy instalacji.
    Produkt jest w legalnym obrocie.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 42. Data: 2005-10-12 10:02:35
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> naskrobał/a w

    > Nie może ich wymienić?

    Po co ma je wymieniać, jeśli może sprzedać?

  • 43. Data: 2005-10-12 10:04:14
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    januszek <j...@p...irc.pl> naskrobał/a w

    > Nikt tego raczej nie magazynuje. Taki rynek, takie
    > czasy...

    Może i nie, ale MS nie ma nic przeciwko sprzedaży tych kopii i nie domaga
    się wymiany na nowe.

  • 44. Data: 2005-10-12 11:45:49
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie jestem Twoim kolegą, więc nie pozwalaj sobie...

    > Ty nie musisz wiedzieć. Ma wiedzieć sprzedawca i sprzedawać zgodnie z
    > zasadami i obowiązującą licencją

    sprzedawca wzial produkt na okreslonych zasadach iod producenta i na tej
    zasadzie sprzedaje, co
    producent sobie pozniej uzbdural to nie jest istotne, po z atym obowiazuje
    licencja dosteona przy intslacji.

    P.

  • 45. Data: 2005-10-12 11:46:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > "Przemek R..."
    .pl> naskrobał/a w

    > Ma zastosowaie. :]

    nie ma, ma stara licencja oem. Ta ktora wraz z produktem otrzyales.

    P.

  • 46. Data: 2005-10-12 11:48:55
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > A co tu jest do watpienia? Dostajesz produkt razem z licencja.

    Do pierwszego skorzystania z Windows Update ;)

    j.

  • 47. Data: 2005-10-12 12:06:13
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Przemek R..." <p...@t...gazeta
    .pl>
    naskrobał/a w news:diit35$edk$1@inews.gazeta.pl:

    > nie ma, ma stara licencja oem. Ta ktora wraz z produktem otrzyales.

    Tak się składa, że jest tam napisane, że obowiązuje stara. Ale skoro
    twiedzisz, że nie ma zastosowania, to wychodzi na to, że jednak nie
    obowiazuje stara. :P

  • 48. Data: 2005-10-12 12:33:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Goomich napisał(a):

    > Tak się składa, że jest tam napisane, że obowiązuje stara.

    Stara OEM obowiazuje sprzedawce. Usera obowiazuje EULA, ktora akceptuje
    w trakcie instalacji. Moim zdaniem sprzedawca, przynajmniej ten co
    bardziej rozgarniety sam zadba o to, zeby sprzedawac po nowemu, dzieki
    czemu nie bedzie mu potem user, ktory kupil system z myszka zawracal
    glowy pytaniami "suportowymi".

    j.

  • 49. Data: 2005-10-12 13:07:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Tak się składa, że jest tam napisane, że obowiązuje stara. Ale skoro
    > twiedzisz, że nie ma zastosowania, to wychodzi na to, że jednak nie

    gdzie tak napisalem ? :-)

    P.

  • 50. Data: 2005-10-12 13:10:51
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>