  • 21. Data: 2005-10-11 20:39:55
    Temat: Re: Windows Xp Home
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a2w4s2jin8m5.1mnymjgdi5bjg.dlg@40tude.net...

    > Skoro licencja OEM została zmieniona to znaczy, że kupowanie wersji
    > wcześniejszych jest pozbawione sensu

    nie, znalczy ze obowiazuje ta licencja ktora jest dolaczona do produktu a
    nie to co sobie pozniej zmienil
    producent na swojej stronie,

    P.

  • 22. Data: 2005-10-11 20:41:02
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Teperek" <t...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:digslg$1qt$1@inews.gazeta.pl...

    > Jesli dostaniesz stara wersje licencji to mozesz kupic np. z myszka, jak
    > nowa to juz tylko z komputerem, w skład którego wchodzi przynajmniej
    > procesor, płyta główna, pamięć, dysk twardy, obudowa.
    > Patrz http://wss.pl/NewsList/1,6633.aspx

    napsialem przeciez ze sa dostepne jeszcze na starej licencji, wiec tam
    wystarczy drobiazg.

    P.

  • 23. Data: 2005-10-11 20:46:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przestań już brednie wypisywać bo się słabo robi

    zbłażniles sie i zeby nikt nie zauwazyl to zaczynasz obrazac ludzi?
    http://wss.pl/NewsList/1,6633.aspx
    http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=8&a=49

    powtarzam wiec, sa dostepne wersje objete starsza wersja licencji OEM
    i do nich nie ma zastosowania to co sobie microsoft na stronach napsial
    tylko
    ta licencja ktora uzytkownik otrzymal z produktem.

    P.

  • 24. Data: 2005-10-11 21:02:41
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Przemek R... napisał(a):

    > nie, znalczy ze obowiazuje ta licencja ktora jest dolaczona do produktu a
    > nie to co sobie pozniej zmienil
    > producent na swojej stronie,

    Nie bardzo. Jak zerkniesz na http://www.microsoft.com/poland/oem to bez
    trudu zobaczysz informację, że zmiana licencji OEM nastąpiła od_pewnej_daty
    a nie od 154234 pudełka zawierającego Windows XP

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 25. Data: 2005-10-11 21:03:11
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Przemek R... napisał(a):

    > zmienia to ze w takim przypadku obowiazuje stara licencja.

    Wątpię. Patrz wyżej/niżej

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 26. Data: 2005-10-11 21:04:13
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Przemek R... napisał(a):

    > zbłażniles sie i zeby nikt nie zauwazyl to zaczynasz obrazac ludzi?

    Na razie to Ty się błażnisz i to na całego

    Powtarzaj dalej. Może w to uwierzysz :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 27. Data: 2005-10-11 21:13:23
    Od: a...@p...onet.pl

    > Na razie to Ty się błażnisz i to na całego

    > Powtarzaj dalej. Może w to uwierzysz :)
    >
    > --
    > Markus Sprungk                msprungk(at)post(KROPKA)pl

    Uważaj Kolega, bo może się okazać, że to Ty jesteś tu błaznem.
    Oczywiście, że obowiązuje umowa dostępna z produktem, a nie to co trzyma
    w szafie Bill Gates. Skąd mogę wiedzieć co on tam trzyma?

    A.

  • 28. Data: 2005-10-11 21:22:50
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    a...@p...onet.pl napisał(a):

    > Uważaj Kolega, bo może się okazać, że to Ty jesteś tu błaznem.

    Nie jestem Twoim kolegą, więc nie pozwalaj sobie...

    > Oczywiście, że obowiązuje umowa dostępna z produktem, a nie to co trzyma
    > w szafie Bill Gates. Skąd mogę wiedzieć co on tam trzyma?

    Ty nie musisz wiedzieć. Ma wiedzieć sprzedawca i sprzedawać zgodnie z
    zasadami i obowiązującą licencją

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 29. Data: 2005-10-11 21:22:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wątpię. Patrz wyżej/niżej

    patrzy sie na to co sie otrzyma,o wraz z produktem a nie na to co napisal
    microsoft na stronie.
    (przy instlacji systemu wsywietla CI sie tekst i masz zgadzam sie (F8 chyba)
    lub nie zgadzam. )

    P.

  • 30. Data: 2005-10-11 21:24:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie bardzo. Jak zerkniesz na http://www.microsoft.com/poland/oem to bez
    > trudu zobaczysz informację, że zmiana licencji OEM nastąpiła
    > od_pewnej_daty
    > a nie od 154234 pudełka zawierającego Windows XP

    i od tej daty do produktow dolaczaja inna licencje, proste.
    Ty nie masz obowiazku pozsiadaia dostepu do internetu by wyszukiwac czy
    przypadkiem microsoft nie zmienil zasad licencjonowania. Godzisz sie lu nie
    na licencje ktora otrzymujesz z konretnym produktem.
    A ta wyswietla sie przy instalacji, wiec watpie by tam zdolal podmienic w
    produktach bedacych
    juz na polkach sklepowych.

    P.