  • 1. Data: 2003-04-29 19:22:06
    Temat: Wilczur pogryzł mi psa...
    Od: "mARO" <m...@k...pl>

    Witam
    Mam następujące pytanie do szanownych grupowiczów:
    Posiadam psa - jest średniej wielkości "do kolana". Dzisiaj na spacerze dużo
    większy wilczur rzucił się na mojego psa i ugryzł go. Efekt 5 szwów,
    antybiotyk i 50zł w plecy. Mój pies był w kagańcu ale bez smyczy, wilczur
    odwrotnie na smyczy ale bez kagańca. W momencie ataku wyrwał się swojej
    właścicielce z rąk...
    W planie mam odnalezienie właścicielki wilczura i porozmawianie na temat
    zwrotu kosztów... Ale .. no właśnie jak to jest od strony prawnej?
    z góry dziękuję za odpowiedzi
    Marek

  • 2. Data: 2003-05-01 12:06:30
    Temat: Re: Wilczur pogryzł mi psa...
    Od: "marcin_stolowski" <m...@s...lex.pl>

    Użytkownik "mARO" <m...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W planie mam odnalezienie właścicielki wilczura i porozmawianie na temat
    > zwrotu kosztów... Ale .. no właśnie jak to jest od strony prawnej?

    A moze by tak sie dogadac z ta osoba jakos bardziej ugodowo, a nie o
    caly zwrot kosztow? Przeciez wina chyba lezy bardziej po Twojej stronie,
    skoro pozwoliles psu biegac bez smyczy. Wiesz, nie znamy szczegolow, ale czy
    czasami Twoj pies nie sprowokowal? Sam mam duzego psiura i szacem problemy z
    utrzymaniem go, gdy drobniejszy podbiega, obwachuje, albo zabiera sie do
    mnie przyzwoitych rzeczy :) Poza tym klotnia o 50 zlotych i szukanie podstaw
    prawnych do ich ozyskania, wydaje sie tu bez sensu.
    Pozdrawiam
    marcin

    Marcin Stolowski
    e-mail: m...@s...lex.pl