  • 1. Data: 2003-04-29 16:20:55
    Temat: Ryby bez karty
    Od: "Marcin Tworek" <m...@A...pl>

    Witam,
    Czy ktos moze mnie poinformowac jakie groza konsekwencje
    za lowienie ryb bez karty wedkarskiej. Nie mowie tu o jakims
    zakrojonym na szeroka skale klusownictwie, tylko 2 osoby
    siedza sobie nad woda z 2 wedkami i piwkiem ?

    Pozdr,
    --
    Marcin Tworek
    marcintworek[at]post[dot]pl | http://212.160.21.191 | GG:2045818

  • 2. Data: 2003-04-29 18:49:35
    Temat: Re: Ryby bez karty
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > zakrojonym na szeroka skale klusownictwie, tylko 2 osoby
    > siedza sobie nad woda z 2 wedkami i piwkiem ?

    Sad grodzki. Jakies 200-500 zl.

  • 3. Data: 2003-04-29 21:33:46
    Od: "Marcin Tworek" <m...@A...pl>

    > Sad grodzki. Jakies 200-500 zl.

    Tak na dzien dobry sad grodzki, czy dopiero jak nie przyjme mandatu ?

    Pozdr,

  • 4. Data: 2003-05-01 20:41:35
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "Marcin Tworek" <m...@A...pl> napisał w
    wiadomości

    > Tak na dzien dobry sad grodzki, czy dopiero jak nie przyjme mandatu ?

    Gdy było więcej piwek, mogą nie proponować mandatu.