  • 31. Data: 2010-03-04 20:28:07
    Temat: Re: Wiem jaki samochod zarysowal mi auto. Co dalej ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@w...pl ...

    > Tak.

    to mam nadzieje, ze mu powiedziałes, ze twoim zdaniem to była jego wina!

  • 32. Data: 2010-03-04 21:22:09
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 04 Mar 2010 19:43:16 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > W tym wątku opisuje przypadek kolegi któremu samochód uszkodzili
    > wydał kasę na reperacje w ASO, wydał na adwokata, wydał na
    > opinie rzeczoznawców a prawo mimo że precyzyjne uznało go za
    > współwinnego i tych pieniędzy nie odzyska.
    > I co na to szanowny Pan Teoretyk Prawa Precyzyjnego ?
    > Może to prawo w sądach jest jakieś mniej precyzyjne ?

    Coś Ci się tożsamości mieszają:

    > Jeden wygodny zaparkował przed wjazdem do mojego garażu (bo blisko
    > i auto z okna mieszkania widać), przy wyjeździe lekko go zahaczyłem.

    To w końcu byłeś Ty, czy kolega? Poznałeś tą sędzinę, która sądziła sprawę
    kolegi? A może tylko Ci się to śniło, albo wyssałeś z palca? Bo nijak się
    to kupy nie trzyma.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 33. Data: 2010-03-04 21:24:18
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-04 21:28, Użytkownik Budzik napisał:

    > to mam nadzieje, ze mu powiedziałes, ze twoim zdaniem to była jego wina!

    :-)))))))))

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2010-03-04 21:26:10
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Umorzą z powodu braku znamion wykroczenia. Zdarzenie poza drogą publiczną.

    To bylo miejsce parkingowe przy drodze miejskiej

    Fantom

  • 35. Data: 2010-03-04 23:17:02
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-04 22:22, Użytkownik Przemysław Bernat napisał:

    > Coś Ci się tożsamości mieszają:

    Tobie sie mieszają.

    > To w końcu byłeś Ty, czy kolega? Poznałeś tą sędzinę, która sądziła sprawę
    > kolegi? A może tylko Ci się to śniło, albo wyssałeś z palca? Bo nijak się
    > to kupy nie trzyma.

    Zapominasz że w większości przypadków można wejść na rozprawę
    która wchodzącego bezpośrednio nie dotyczy.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2010-03-05 00:07:39
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 05 Mar 2010 00:17:02 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Tobie sie mieszają.

    To czyj był ten garaż?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 37. Data: 2010-03-05 00:17:03
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-05 01:07, Użytkownik Przemysław Bernat napisał:

    > To czyj był ten garaż?

    Jakbyś czytał ze zrozumieniem to wiedział byś że garaż mój
    ale brakło chętnych na zakładanie sprawy.
    Pierwszy opisywany przypadek dotyczył kolegi który jako
    poszkodowany doprowadził do rozprawy i żałuje do dzisiaj.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2010-03-05 07:54:06
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 05 Mar 2010 01:17:03 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Jakbyś czytał ze zrozumieniem to wiedział byś że garaż mój
    > ale brakło chętnych na zakładanie sprawy.
    > Pierwszy opisywany przypadek dotyczył kolegi który jako
    > poszkodowany doprowadził do rozprawy i żałuje do dzisiaj.

    To były dwie sprawy,czy jedna?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 39. Data: 2010-03-05 10:50:08
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-05 08:54, Użytkownik Przemysław Bernat napisał:

    > To były dwie sprawy,czy jedna?

    Sprawa w sądzie była jedna.
    Spraw w rozumieniu kolizji czy zdarzenia drogowego było dwie
    w jednej z nich uczestniczyłem.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2010-03-05 12:03:19
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości

    > To bylo miejsce parkingowe przy drodze miejskiej

    Kłamałeś pisząc: "Ostatnio na parkingu ktos walnal mi w auto i uciekl" ?
    Bo parking to nie droga publiczna. Droga osiedlowa w strefie zamieszkania
    też nie. Nie jest też drogą publiczną teren stacji benzynowej (np.)