  • 21. Data: 2008-07-18 20:00:27
    Temat: Re: Widziałem gościa z atrapą...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5qskg$k7j$1@news.onet.pl Marian
    <m...@a...pl> pisze:

    > No i tyle :)
    > A spodziewale sie, ze zacznie strzelac (policjant?) ;)
    A diabli idiotę wiedzą.

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2008-07-18 20:29:40
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:g5qskg$k7j$1@news.onet.pl Marian

    > A diabli idiotę wiedzą.
    Jeszcze, zeby tam gdzies byl tygrys albo choc wet, to moze, ale tak to
    niee..

  • 23. Data: 2008-07-18 20:37:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:g5qrjc$mjo$1.jkr@Slawek.IDEall.Fydryk.com Slawek

    > Dzięki, ale to też nieaktualne, czytałem to.
    > Ja wiem o co Lawie chodzi, tylko to nie ma znaczenia większego.

    Po prostu nie chcesz przyznać się do błędu i tyle.

  • 24. Data: 2008-07-18 20:52:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:uhb7l5-fj3.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Po prostu nie chcesz przyznać się do błędu i tyle.
    Nie pieprzyć, żołnierzu.
    Do cytowania definicji urządzenia pneumatycznego z ustawy przystąpić -
    wykonać!

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2008-07-18 21:28:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:uhb7l5-fj3.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa

    > Nie pieprzyć, żołnierzu.
    > Do cytowania definicji urządzenia pneumatycznego z ustawy przystąpić -
    > wykonać!

    Przeczytaj sobie, matole jeden, artykuł 8 ustawy o broni i amunicji i
    przestań się migać.

  • 26. Data: 2008-07-18 21:29:16
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > a jednoczesnie sady traktuja napad z atrapą lub innym narzedziem
    > przypominjajacym bron jak napad z bronia w reku - dlatego, ze napadniety
    > nie moze byc bieglym specjalista od broni i moze nie rozrozniac ostrej
    > broni od straszaka. Tym bardziej, ze u nas straszaki nie sa jaskrawo
    > znaczone...

    Glupoty piszesz i madrego udajesz.
    Ustawodawca nie moze wprowadzac dwoch takich samym okreslen do dwoch roznych
    rzeczy. Skoro pisze w art. 280/2 kk "bron palna" to jest to tylko taka
    rzecz, ktora nia jest w rozumeiniu ustawy o broni i amunicji. Wiec napad z
    aptrapa to napad z atrapa, a nie z bronia palna.
    I to co mysli o tej atrapie pokrzywdzony nie ma zadnego znaczenia dla
    kwalifikacji czynu zarzucoego sprawcy. Moze miec natomiast znaczenie przy
    ocenie sposobu obrony napadnietego np wspolmiernosci uzytych srodkow obrony
    do zagrozenia.

    Cezar

  • 27. Data: 2008-07-18 21:36:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pge7l5-io3.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Przeczytaj sobie, matole jeden
    No i widzisz głupku, jak się łatwo tobą steruje?

    >, artykuł 8 ustawy o broni i amunicji i przestań się migać.
    Definicję urządzenia pneumatycznego podaj, idioto.
    Potem ja podam linki.

    --
    Jotte

  • 28. Data: 2008-07-18 22:23:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:pge7l5-io3.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa

    > No i widzisz głupku, jak się łatwo tobą steruje?

    > Definicję urządzenia pneumatycznego podaj, idioto.
    > Potem ja podam linki.

    Spieprzaj, dziadu... *plonk*

  • 29. Data: 2008-07-19 08:49:26
    Od: "Daniel" <d...@o...eu>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    On 18 Lip, 16:54, "Tomek Renik" <s...@p...pl> wrote:
    > Czy można na wierzchu przy pasku w kaburze nosić atrapy broni ewentualnie
    > wiatrówki ?
    >
    > --
    > Tomasz Renik jestem

    Nie ma przepisu, który by tego zakazywał. Grożenie komuś atrapą może
    podlegać karze.

    Czy ktos tu pisal o grozeniu? Zaczynasz wymyslac...

  • 30. Data: 2008-07-19 11:11:25
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 19 Lip, 10:49, "Daniel" <d...@o...eu> wrote:
> [...]
    > podlegać karze.
    >
    > Czy ktos tu pisal o grozeniu? Zaczynasz wymyslac...

    Nikt nie pisał tu o grożeniu. Ale ponieważ pytający nie opisał
    dokładnie stanu faktycznego, więc wolałem uzupełnić odpowiedź o to
    drugie zdanie.