  • 1. Data: 2007-10-12 11:45:08
    Temat: przyjęcie na staż a działalność gospodarcza
    Od: "MatMa" <m...@w...pl>

    Witam,
    mam taki problem.
    Mam zarejestrowaną działalność gospodarczą (firma sezonowa), w tym roku
    ukończyłam studia. Nie posiadam żadnego doświadczenia zawodowego i szukam
    możliwości odbycia stażu, jednak spotkałam się z problemem.

    Wszyscy chcą mnie zatrudnić przez urząd pracy na staż, a ja nie mogę przyjąć
    tej
    formy bo mam firme.
    W jaki sposób można mnie zatrudnić na staż lub praktykę?
    Jak wygląda taka umowa i jakie warunki dotyczą pracodawcy, żeby opłacało mu
    się to?
    Dodam, że jestem aktualnie słuchaczem studiów podyplomowych- ale to chyba
    nie
    daje mi już statusu studenta?!
    Proszę pilnie o pomoc.

  • 2. Data: 2007-10-12 17:54:06
    Temat: Re: przyjęcie na staż a działalność gospodarcza
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MatMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wszyscy chcą mnie zatrudnić przez urząd pracy na staż, a ja nie mogę
    > przyjąć
    > tej
    > formy bo mam firme.

    Jesli normalna, klasyczna umowa o prace nie wchodzi w rachube, to chyba
    pozostaje Ci tylko zamknac dzialalnosc i zarejestrowac sie jako osoba
    bezrobotna...

    Pozdrawiam
    SDD