  • Data: 2008-01-17 20:01:25
    Temat: Wezwanie na świadka + zwrot kosztów noclegu?
    Od: "Roki" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Sprawdziłem w dekrecie ale jest tam tylko o zwrocie kosztów noclegu w
    przypadku gdy świadek nie zostanie zwolniony w tym samym dniu (notabene
    kwota 9zł pochodzi chyba z tamtych lat? Jest to jakoś przeliczane na
    dzisiejsze czasy??)
    Do sądu, do którego zostałem wezwany mam 500km. Wiadomo, że w ciągu jednego
    dnia nie dam rady przejechać 500km, iśc na sprawę i przejechać kolejnych
    500km. Trzeba będzie się gdzieś przespać. Czy te koszty są zwracane?
    Pozdrawiam.