  • Data: 2009-10-25 18:00:35
    Temat: Wezwanie na sprawę i termin odbioru wezwania...
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    1. Dostałem wezwanie na sprawę cywilną. Wezwanie zostało wystawione dnia
    6.10.br, wysłane 7.10.br na moją pocztę dotarło 15.10.br awizowano
    16.10, powtórne awizo 23.10.br - odebrałem 24.10

    Wzywają mnie na sprawę 21.10 br... żarty czy jawna kpina...

    2. Sąsiad chce znieść moją współwłasność na części drogi dojazdowej do
    mojej posesji (droga tzw. nakrańcówka)... Chce mnie pozbawić właśnie
    tego odcinka, na którym nakręcam samochodem.
    Ma do tego prawo??

    Z góry dziękuję za rzeczową pomoc co mam robić...

    Pozdrawiam grupowiczów
    Wąski