  • Data: 2009-10-27 07:23:57
    Temat: Re: Wezwanie na sprawę i termin odbioru wezwania...
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > - zaproponować, że samemu się zapłaci 1500 zł żeby to on nie
    > mógł już dłużej korzystać z tego kawałka
    > - zaproponować, że da się mu *za* 500 zł, ale pod warunkiem, że
    > będzie wolno tam zawracać; trzeba się przyjrzeć, ale IMVHO
    > to by oznaczało że będzie to *wykonalne* - jak właściciel
    > nie zatnie chwastów, to w sumie będzie "utrudniał", prawda? ;)
    >
    > pzddr, Gotfryd

    Niestety w dokładnym przybliżeniu wygląda to następująco:
    Z tego kawałka on nie korzysta. Rosną tam chwasty do pasa ugniatane od
    czasu do czasu przez moje auto. Również od czasu do czasu idę w ten
    sporny koniuszek do innej sąsiadki pogadać. I to go drażni, że tam łażę...
    Cena ziemi w tej okolicy to 200/m2 więc jeśli nawet to jakim cudem on
    wyliczył kupno tego kawałka za 1500 bo mi wychodzi trochę więcej.
    Sporny kawałek ziemi jest działką stanowiącą prywatną drogę dojazdową.
    Tak jest w akcie i w KW.
    | w |
    | j |
    | a |
    | z |
    / d |
    / |
    ____________/ |
    ******** |
    \ |
    \ |
    \ |
    \ |
    wjazd
    do
    mojej
    posesji

    Wygwiazdkowany obszar to sporny kawałek.