  • 1. Data: 2006-04-19 08:31:48
    Temat: Wezwanie do zaplaty - i co dalej?
    Od: s...@o...eu

    Witam,

    W umowie przedwstepnej sprzedazy z pewna firma developerska mam zapis, ze jak
    nie dotrzyma pewnych warunkow umowy w okreslonym czasie, to naleza mi sie
    odsetki karne, ktore developer zaplaci w ciagu 14 dni od otrzymania wezwania do
    zaplaty.
    No i oczywiscie jest problem, bo z doswiadczenia wiadomo, ze developer takie
    wezwanie zignoruje. I co teraz pozostaje? Pozew w postepowaniu uproszczonym? Jak
    to wyglada? Jakie dokumenty trzeba przedstawic - kopie umowy i wezwanie do zaplaty?

    Dzieki za wszelkie info