  • 1. Data: 2005-02-23 19:46:08
    Temat: Wezwanie do sądu a zwolnienie z pracy
    Od: "Przemolo" <p...@g...pl>

    Znalazłem w jakimś rozporządzeniu, że pracodawca musi mnie zwolnić z pracy
    na czas udziału w rozprawie sądowej na którą zostałem wezwany w charakterze
    świadka.
    Pisało również, że jeśli pracodawca za tą nieobecność mi nie zapłaci to mam
    prawo domagać się wynagrodzenia od sądu na podstawie zaświadczenia
    pracodawcy o należnym za tą nieobecność wynagrodzeniu.
    Mam tylko jedno pytanie - czy jest jakieś ograniczenie takiego dziennego
    wynagrodzenia?
    Bo gdzieś wyczytałem, że to jest 30zł (co jest kwotą niższą od mojego
    dziennego wynagrodzenia).