  • 1. Data: 2003-12-27 16:27:36
    Temat: pisanie programu na zlecenie i jego dalsza odsprzeadaż
    Od: "Hunter" <d...@h...plNOSPAM>

    Witam
    Mam taki 'problem' :)
    Pisze na zlecenie pewien program komputerowy. Wynagrodzany jestem za
    przepracowane godziny.
    Pozostalo umowienie sie co do praw do programu. Bedzie on pozniej
    odsprzedawany. Nie mam pomyslu, jak sie mam umowic...
    Czy ktos moglby mi podpowiedziec, jak takie sprawy sie zalatwia?

    Pozdrawiam
    Hunter

  • 2. Data: 2003-12-27 17:49:39
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    d...@h...plNOSPAM news:bskbu7$gh1$1@zeus.man.szczecin.pl

> [...]
    > odsprzedawany. Nie mam pomyslu, jak sie mam umowic...
    > Czy ktos moglby mi podpowiedziec, jak takie sprawy sie zalatwia?

    Moze umowa o dzielo - cene ustalicie "miedzy soba" (zeby bylo faktycznie
    zaleznie od ilosci godzin). Wowczas AFAIK nabywca moze dowolnie pogram
    dalej odsprzedawac.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2003-12-27 19:18:16
    Od: "Hunter" <d...@h...plNOSPAM>

    > Moze umowa o dzielo - cene ustalicie "miedzy soba" (zeby bylo faktycznie
    > zaleznie od ilosci godzin). Wowczas AFAIK nabywca moze dowolnie pogram
    > dalej odsprzedawac.

    Dzieki za odpowiedz :)
    Cena za wykonanie jest juz ustalona...
    A mnie chodzi o to, zeby nabywca mogl odsprzedawac program tylko za moja
    zgoda i zebym mial zagwarantowana jakas czesc z zysku (dosc duza - cena za
    wykonanie jest umiarkowana). Pytanie pozostaje... Ile procent jest przyjete
    i jak to prawnie rozwiazac... Program bedzie pisany w PHP - co trzeba
    umiescic na poczatku plikow... Zupelnie sie na tym nie znam... :(

    Pozdrawiam
    Hunter