  • 171. Data: 2023-09-19 12:28:48
    Temat: Re: "Wawrzyk wymuszał na polskich dyplomatach wydawanie wiz"
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Te Wasze esbeckie szkolenia były morderczo (nomen omen) skuteczne, masz mózg zjebany
    do gołej czachy.
    Coś poza żółcią jeszcze w Tobie jest?
    Może psa kup, to ktoś jeden jedyny na świecie na Twój widok i głos będzie się
    cieszył?
    No chyba że nie.

    Drobna rada: program P0 napisz ;-) Możesz zacząć już dziś.

    -----

  • 172. Data: 2023-09-19 12:30:41
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 19.09.2023 o 12:16, ąćęłńóśźż pisze:
    > Pamiętam już w latach 80-tych nieco łatwiej było uzyskać wizę (do krajów
    > skandynawskich, poza Szwecją i Finlandią które były bezwizowe dzięki
    > Gierkowi) poprzez polskiego pośrednika, niż bezpośrednio w ambasadzie.

    Ale tak jest ze wszystkim. Ktoś obeznany w temacie zna wszystkie haczyki
    i kruczki, które można zastosować. Samemu też wszystko się zrobi, ale
    nie zawsze za pierwszym razem.

    Robert

  • 173. Data: 2023-09-19 12:34:17
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Tue, 19 Sep 2023 12:28:48 +0200, użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > Drobna rada: program P0 napisz ;-) Możesz zacząć już dziś.

    Kogoś o tak zrytym mózgowiu jak ty trudno znaleźć w necie. Dorównujesz
    niejakiemu aa a nawet wozniakowi czy simplerowi z fizyki. A program PO
    jest już napisany, przeczytaj se.

    --
    Jacek

  • 174. Data: 2023-09-19 12:39:11
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 19.09.2023 o 11:42, Olin pisze:

    > Nagły wzrost aktywności ormowców dobrej zmiany nie pozostawia wątpliwości,
    > że jest grubo i to bardzo, czego sam jesteś przykładem. Wyłoniłeś się z
    > nicości i rozmydlasz aferę po linii partyjno-rządowej.

    Nie przyjmuję za prawdy objawione tego co media piszą.
    Dla Ciebie nie ma problemy z akceptacją setek tysięcy, dla mnie jest.

    Ale jako temat na wybory, to jak najbardziej się nadaje.
    Podobnie jak te odtajnione plany obrony na Wiśle. Na wybory super temat,
    a tak po prawdzie, to było racjonalne na ówczesne czasy.

    Robert

  • 175. Data: 2023-09-19 12:52:58
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 19.09.2023 o 12:34, Jacek pisze:
    > A program PO
    > jest już napisany, przeczytaj se.

    Ten program?
    https://platforma.org/aktualnosci/100-konkretow

    Te linki do X, to kiepsko się czyta. Medialnie słabo.
    PIS, też szału nie ma, ale przynajmniej zebrane w jednym miejscu
    (dlaczego nie www tylko pdf?)
    https://pis.org.pl/dokumenty

    Robert

  • 176. Data: 2023-09-19 13:24:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 19 Sep 2023 12:21:01 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > I gdzie te 250.000 zakopali?
    > W Bełchatowie?
    > Bo jakoś w moim mieście stołecznym poza knajpami z panienkami to czarnych ani
    brązowych ani w paski nie widzę.

    Nie od dziś wiadomo, że suteren żyje w świecie alternatywnym.
    Moje miasto stołeczne było dawno temu, a jednak jest jakieś bardziej
    kolorowe. Nawet na moim peryferyjnym osiedlu systematycznie widuję
    czarnoskórą parę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 177. Data: 2023-09-19 13:26:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 19 Sep 2023 12:28:48 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    > Coś poza żółcią jeszcze w Tobie jest?
    > Może psa kup, to ktoś jeden jedyny na świecie na Twój widok i głos będzie się

    Ale dajesz radę czasem ejakulować czymś innym niż inwektywy?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 178. Data: 2023-09-19 13:27:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 19 Sep 2023 12:15:51 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Setki tysięcy... wszyscy wiedza,że to ilość wydumana, ale każdy na swój
    > użytek to pompuje.

    Była linka do tabelki. Sumowanie nie powinno sprawiać trudności
    intelektualnej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 179. Data: 2023-09-19 13:33:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 19.09.2023 o 13:27, Olin pisze:

    > Była linka do tabelki. Sumowanie nie powinno sprawiać trudności
    > intelektualnej.

    Ale w tabelce nie ma wydanych nielegalnych wiz.
    Oczywiście wiem, że o tym wiesz.

    Robert

  • 180. Data: 2023-09-19 13:34:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Sep 2023 12:21:01 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > I gdzie te 250.000 zakopali?

    Dawno juz wyjechały do Niemiec, Francji, Holandii, Anglii ?

> [...]
    brązowych ani w paski nie widzę.
    > Raz w życiu widziałem w PL obywatela o czarnym kolorze skóry w uniformie marketu
    zbierającego wózki z parkingu.

    We Wroclawiu widuje takich o bardzo ciemnej skórze, może
    ciemno-brązowej, ale jakby nie Murzyni.
    I nie wiem - Tybet, Nepal, Bhutan, czy jakas Ameryka Południowa -
    Peru, Chile? A moze jednak z Afryki?

    > -----

    J.