  • 101. Data: 2023-09-18 13:04:04
    Temat: Re: "Wawrzyk wymuszał na polskich dyplomatach wydawanie wiz"
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Sep 2023 12:59:35 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Skąd ta wiedza? Pytam po prostu.

    Poszukaj sobie, ale nie u Sakiewicza ani u braci Kremlowskich.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 102. Data: 2023-09-18 13:05:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.09.2023 o 13:03, Olin pisze:

    > Poszukaj sobie, ale nie u Sakiewicza ani u braci Kremlowskich.

    To ja twierdzę, że było ich dwóch i poszukaj sobie sam na jakiej
    podstawie :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 103. Data: 2023-09-18 13:17:52
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 18.09.2023 o 12:58, Olin pisze:

    > To budujące, że suteren tak pokochał imigrantów, bo niedawno jeszcze
    > przenosili pasożyty.

    Jak pracuje to i ma gdzie mieszkać.
    Będąc kilka lat temu w Paryżu to byłem zdumiony tymi miasteczkami pod
    wiaduktami z kartonów i folii.
    U nas włodarze miast poradzili by sobie z tym?

    Robert

  • 104. Data: 2023-09-18 13:24:16
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Poszukaj sobie, ale nie u Sakiewicza ani u braci Kremlowskich.

    Czyli Ty też nie znalazłeś, poza tym z RP, którym się podzieliłeś?

    Robert

  • 105. Data: 2023-09-18 13:53:27
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Zobacz, nawet pojedyńcze zdarzenia mniejszej wagi, jak to z wiśniami

    Z wiśniami? Wstąpili my do UE, wątpię aby pisy wymyśiły rejestrację.
    Jak kto sprzedaje wiśnie, jagody etc. musi złożyć papierek w urzędzie,
    idąc dalej jak chcesz pracować przy żywności musisz wyrobić książeczkę saneidską,
    ale to obowiazywało już 25 lat temu. Fakt taktem, wtedy przydrożni
    handlarze nie musieli nic rejestrować. Można obadać temat skąd wziął się
    przepis nakazujący zgłaszanie piko-handlu.

    > czy
    > dawniejsze, z dwiema paniusiami z US co postanowiły wykorzystać
    > uprzejmość mechanika.... to jest przecież patologia.

    Tu można Ci przyklasnąć. Żebyś się mniej oburzał, trza przypominać
    przypadki polowania kulsonów zza roga na kierowców.

  • 106. Data: 2023-09-18 14:03:09
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > W każdym razie jednym z zatrzymanych był taki
    > funkcjonariusz, którego przyłapano na łapówce w 6 dniu jego służby na
    > granicy. I na pytanie, że jak to się stało, "że już" odparł: "A co
    > miałem robić, jak wszyscy brali" :-)

    Takich którzy nie brali/zbyt uczciwych, eliminują koledzy/nadszyszkownicy.
    Znaczy stoją między młotem a kowadłem. Albo oberwiesz od swoich za nie branie,
    albo od systemu za branie:)

    Zaś u kitaja jak zerknąłem, rocznie na egzekucje szło ok. 1000 urzędników.

  • 107. Data: 2023-09-18 14:12:23
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Olin napisał(a):

    > Bronisz jak lew władzy ludowej, a ubecką emeryturę zabrali i nie chcą
    > oddać.

    I twoi łunijni od praw człowieka przyklepali, powiedzieli że z zasady
    te służby łamały prawa cżłowieka. I co Pan na to?

    Jeśi chodzi o mnie mógłbym oko przymknąć na pozostawienie emerytur jakie były
    gdyby nie jeden fakt, Kopaczowa przed odejściem dała im podwyżki (tylko im).
    Niby czemu tylko oni mieli zostać wyróżnieni? A reszta emerytów to chj?

    Widoczne tego dla Kaczystów było już za dużo.

  • 108. Data: 2023-09-18 14:12:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Sep 2023 13:24:16 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Czyli Ty też nie znalazłeś, poza tym z RP, którym się podzieliłeś?

    To nie jest wiedza tajemna dla osób, które nie ograniczają się do
    pisowskich szczekaczek. Wystarczy zresztą napawać się ulubionym kanałem
    suterena, żeby znać takie liczby.

    https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/kraj/artykuly
    /9298124,grodzki-to-najwieksza-afera--pis-wydal-250-
    tysiecy-wiz-pracowni.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 109. Data: 2023-09-18 14:15:20
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Mon, 18 Sep 2023 13:17:52 +0200, użytkownik Robert Wańkowski
    napisał:

    > Jak pracuje to i ma gdzie mieszkać.
    > Będąc kilka lat temu w Paryżu to byłem zdumiony tymi miasteczkami pod
    > wiaduktami z kartonów i folii.
    > U nas włodarze miast poradzili by sobie z tym?

    Przecież te wizy w ogromnej większości nie służyły do tego by delikwent
    przyjechał do Polski i tu pracował. Najlepszy dowód na to, to połowę
    mniejsza ilość pozwoleń na pracę. Cała reszta wizowiczów natychmiast po
    otrzymaniu polskiej wizy wybyła na zachód i zaludnia właśnie te paryskie
    czy hamburskie miasteczka pod wiaduktami oraz kasuje socjal.

    --
    Jacek

  • 110. Data: 2023-09-18 14:15:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Sep 2023 13:17:52 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Jak pracuje to i ma gdzie mieszkać.

    W krajach, które wszystkiego nam zazdroszczą imigranci też mieszkają i
    pracują, a przecie tam wszędzie maja strefy szariatu. Strach wyjść na
    ulice, bo nie wiadomo, czy wróci się żywym.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com